Hej Hvad er erfaringerne med nyhedsbreve. Skal de have grafik og html - med billeder af produkterne og flot opstilling - eller skal de være rå tekst? Jeg har arbejdet lidt med begge dele, men synes det kunne være fedt med andres erfaringer. Med de venligste hilsener Søren Kristensen |
nyhedsbreve (html eller ej)
Det er mest fordi jeg læser mine mails på alt jeg har fingerne i og derfor kan html drille når man skal læse en mail især i en tekst editor. |
Hvis du skal sælge til mig personligt, skal der klart være html, flotte billeder, fasinerende historier og råd om netop den branche du er i... Du skal med andre ord fange mig, og det kan du ikke med ren tekst. HTML |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hej.. Jeg er bestemt også til grafik og det hele.. Det er de færeste der gider læse tekst tunge mails.. Husk nogle klare og tydelig budskaber der fanger med det samme og kort forklarer din mission og målsætning med mailen. Evt. link til webside o.lign med mere info.. Pas dog lige på med grafikken og billederne så du ikke bomber folks mail så de skal sidde og vente på at hente den ned. Evt. spærer for andre mails. Mange hilsner:/Thomas |
|
Tak for feedbacken. Hvad ville i sige til dette, som var det sidste, vi sendte ud. Bare bomb løs ;-) Med de venligste hilsener Søren |
det, så kan man altid lave et link i toppen - så de kan læse det online i en browser ;-) |
// Jesper Skov
Du kan jo eksperimentere lidt med det og se, hvad folk responderer bedst på. Eller lade folk vælge, om de vil have html-nyhedsbrev eller ej. |
Indholdet som sådan kan jeg godt lide. Personligt bruger jeg dog Outlook og der er brevet simpelthen for "bredt", hvis jeg læser det i indholdsruden - og det gør jeg stort set med alle mails. Af samme grund kunne du måske rykke selve billedet/logo længere ned og i stedet bruge den øverste plads på en fængende overskrift eller to? |
Ejer, Contimist. Konverteringsoptimering og webanalyse.
Tak for svarene og debatten. Kom endelig med mere, hvis I har. Det var også for at samle, så vi havde nogle forskellige erfaringer.
Med de venligste hilsener Søren |