Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame kort

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer

Jeg har en side www.HotCard.dk  hvor jeg præsenterer et koncept, der går ud på fremstilling af kort (visitkortstørrelse), som kan indeholde alt mellem himmel og jord..
Disse kort er tiltænkt at stå på barer, stationer og lignende hvor masser af mennesker færdes.

Bagsiden af kortet er beregnet til reklame som finansierer kortene.

Jeg har bla brugt dem til en form for dating kort, som det ses på siden, og til en konkurrence.

Men nu vil jeg gerne udvide konceptet lidt, så vil høre om der her er nogle ideer til hvad jeg kan lave på kortene ??

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
I Berlin bruges sådanne kort til præsentation af turistattraktioner. Det er temmelig genialt, fordi du udover at have de essentielle oplysninger på dig her og nu også har en glimrende lille beskrivelse til scrapbogen.

 

mvh Hans

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
nu du laver kort, så savner jeg "spillerkort" til børn, når de går til fodbold, holdbold etc. (dog ikke til at stå på barer etc :)

 

Ide:

Hvert år kan de så få et nyt lamineret kort med deres billede i holdtrøjen, højde, vægt og team, og så kan de gemme dem sammen med deres evt. pokaler. Ret udbredt i US - men har ikke set der herhjemme (så kan du kalde det udansk eller hvad, men jeg synes det kunne være fedt)

 

Mac

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja har slev overvejet det med turistinformationer, men det var nu mere ideer til andre ting som konkurrencer el lign. der ikke er direkte reklame..
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)