Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp/råd og vejledning til nyhedsbreve

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminobrugere!

Jeg er igang med at skulle udsende nyhedsbrev for stella-smykker for første gang, og sidder og er lidt i tvivl om hvordan og hvorledes jeg gør.

Mange af vores kunder har sagt ja til at få nyhedsbrev ud så dem vil jeg sende til.

Men hvad skal overskriften være? Hvordan sælger jeg er spændende nyhedsbrev til dem.

Indtil nu har jeg kun skrevet det her:

"Kære Medlem

Der er sket mange forandringer på stella-smykker i den seneste tid, vi har blandt andet fået opdateret varekataloget med en ny spændende gruppe, nemlig smykkeskrin.
Der er tale om speciale skrin som er lette at transporterer og det ene er i en smart håndtaske form.

Derudover har vi fået gennem fotograferet vores varer så der er flotte og retvisende billeder af smykkerne. Desuden er der på de fleste smykker taget model billeder så du som kunde lettere kan forholde dig til størrelsen af smykkerne, og også closeups så du kan se de smukke og specielle detaljer.

Priserne er som altid favorable og fragten er stadig gratis.

Vi håber du kigger forbi www.stella-smykker.dk og ser de forandringer der er sket.

Med Venlig Hilsen

Stella-smykker.dk"

Er det for lidt eller for meget eller er det helt skudt ved siden af?

Håber I kan/vil hjælpe mig lidt på rette spor.

VH

Dorte / stella-smykker

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 14:49

Mht. overskriften viser en del undersøgelser, at det er fordelagtigt at have dit firmanavn deri. En overskrift som "Nyheder fra Stella Smykker" er et udmærket udgangspunkt. Desværre tror jeg ikke den fanger nok - jeg ville skrive: "Nyheder, og et godt tilbud, fra Stella Smykker" eller noget i den stil. Det med tilbudet kommer jeg til. :)

Mht. indholdet så mener jeg ikke det er for meget eller skudt ved siden af. Jeg ville dog krydre med et par gode billeder - første afsnit kan du passende illustrere med et af de nye skrin, naturligvis med et link på billedet, så man ender på siden hvor man kan se det, samt de andre, og købe dem let. Jeg ville også lægge et link et sted i teksten, som peger på samme side.

Under informationen om de nye billeder, ville jeg også illustrere det med et billede, f.eks. af detaljer på et smykke, som man nu kan se, fordi I har fået taget nye billeder. :) For at bevare konsistens bør der også være et link på dette billede, men hvor det skal pege hen, er straks mere svært at vurdere. Du må finde på noget, eller lade være med at linke fra dette billede.

Slutteligt ville jeg placere et afsnit i bunden med "Tilbud til dig, fordi du modtager vores nyhedsbrev" - find ét af dine mere populære, billige produkter, hvor du kan sænke prisen en hel del, men stadig tjene på det, og giv det så som "gave" til dine modtagere. Det får dem til at føle sig udvalgte og mindsker risikoen for at de framelder sig, fordi de "nu igen har fået et formålsløst nyhedsbrev med kedelige nyheder" - dermed ikke sagt, at dit nyhedsbrev er kedeligt, men andre er. ;)

Til sidst bør du lige læse lidt korrektur - "speciale skrin" bør f.eks. være "specielle skrin".

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 15:09

Kære David

Tusind tak for dit svar, det kan jeg bruge til en masse! :D

Jeg har kun det ene problem at jeg ikke kan indsætte fotos i de "standart" nyhedsbreve som min hjemmeside kan gennerer.

Kan jeg linke til billederne i stedet eller ville det være dårlig smag?

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 15:16

stella-smykker:

Tusind tak for dit svar, det kan jeg bruge til en masse! :D

Godt at høre. :)

Jeg har kun det ene problem at jeg ikke kan indsætte fotos i de "standart" nyhedsbreve som min hjemmeside kan gennerer.

Kan jeg linke til billederne i stedet eller ville det være dårlig smag?

Det vil i hvert fald ikke fungere så godt som at have billedet direkte i e-mailen - hvilket system bruger du? Har du mulighed for selv at rette HTML-koden til?

Tilmeldt 13. Mar 08
Skrevet kl. 15:26

Jeg tror det hedder "osCommerce" system eller sådan noget.

Jeg kan ikke rette i html koden, hvis bare jeg kunne det, så var det intet problem.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 15:34

osCommerce lyder rigtigt - desværre er deres nyhedsbrevsmodul ikke videre imponerende.

Du kan naturligvis vælge at udsende nyhedsbrevet uden billeder, men jeg tror du vil kunne se det på dine salg, hvis du skifter til et system, der giver mulighed for billeder m.v. Hvis du oven i købet skifter til et system, som også giver dig statistik for dine udsendelser (som eBrev :)), kan du endda se hvor godt dit nyhedsbrev fungerer, og lege med hvordan du får flere salg ud af en nyhedsbrevsudsendelse.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)