Sitet kan bruges som opstart af konsulent virksomhed, indgå i en marketing kampagne for et eksisterende bureau eller et job community. Der kommer løbende henvendelser fra konsulenter som ønsker jobs. Indeholdende: domain navn, webdesign herunder mail formular, Nulpunktsberegner, Timepris beregner. (Jeg er behjælpelig med at flytte sitet til dit domæne). Google ranking: Lidt statistik: http://blivkonsulent.dk/webalizer/ Jeg sælger fordi min kalender der fyldt op, og har dårlig tid til at behandle henvendelser. |
Website: blivkonsulent.dk sælges for højeste bud
- 1
Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø
Jeg har sendt dig en e-mail. Men kan se at der er fejl på dit debetforum |
Med venlig hilsen
Brian Jørgensen lobib.dk
Jeg kan opsætte debat forumet igen, men lige nu indeholder det ikke nogle indlæg og der er ikke forbindelse til databasen. |
Blot til orientering, så er "hits" et fuldstændig intetsigende begreb at rode med i den her forbindelse. En sidevisning er ofte lig mange hits. Kig hellere i kolonnen "Visits". |
Giv mig 1500kr. plus moms, så udskriver jeg en faktura. Der ligger en Freelancer fra i dag som ønsker arbejde, men der ligger også en del CV som e-mails at starte op med. Mvh Dan B. Larsen tlf: 42 45 50 00
|