Efterhånden er det daglig kost at blive bombarderet med nyheden om hvor skidt det står til i verdensøkonomien og nu også i lille Danmark – det var der nok en del der kunne mærke på gårdagens aktier…. Jeg møder mange med rystende hoveder som samtidig stiller spørgsmålstegn ved fremtiden og dens indtjeningsmuligheder. Situationen er dog også alvorlig, og kommer nok til at kræve en del lukninger af såvel store som mindre virksomheder. Hvilke virksomheder er det så der overlever / klarer sig bedst? Er det dem med den største kapital? Er det dem med de mindste omkostninger? Er det dem der straks går i gang med at lave langsigtede strategiplaner? Det er i disse tider det er vigtigt at sætte fokus på handling frem for intentioner. Vi kan vælge at lade de ydre omgivelser påvirke os så meget at det efterhånden får os til at tvivle på om der overhovedet er nogen grund til at kæmpe i mod – derigennem indtager vi offerrollen hvor det hele er virker håbløst! NEJ derimod bliver vi NØD til at tage kampen op, være proaktiv indtage krigerrollen og give den en ordentlig ”skalle”. Sætte nogle helt konkrete mål op, måske skal man nu lave meget kortsigtede mål, for hele tiden at kunne navigere efter markedet og der hvor ”æblerne” hænger lavest. Hvis du har problemer med at finde gejsten og se lyset burde du kontakte ImpleMind, for vi har aldrig nogen sinde haft mere travlt end i denne krævende periode………. Vi kigger dog også udelukkende efter mulighederne frem for at passivisere os selv af begrænsningerne - og vi hjælper også gerne dig med at sikre fokus mod det ønskede mål. Glæder os til at høre fra dig ! http://implemind.dk/ |
Hej Søren
Du skriver:
Er det dem med den største kapital?
Er det dem med de mindste omkostninger?
Er det dem der straks går i gang med at lave langsigtede strategiplaner?
Mit svar er:
Det er dem med den største konverteringsprocent
Forklaringen finder du bag linket
Venlig hilsen,
Christian