Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino bliver opdateret lige nu

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 4. May 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter opdateringen har jeg ikke kunne logge ind og har oprettet en ny konto til formålet. Men det ville da være rart at kunne logge ind med min gamle konto igen.

Jeg er 100% sikker på at jeg har skrevet brugernavn og adgangskode korrekt, og har også fået tilsendt adgangskoden og copy&pastet den direkte.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:11
Der er en del bugs i den nye opdatering som i har bemærket og med de kommentarer vi har givet Idealbb, så har de lavet en ny release. Men hvornår Daniel har tid til at lægge den på aner jeg ikke. Der er ingen tvivl om at Idealbb folkene er nogle lamme amatører og det er ærgeligt, for de gør meget rigtigt, men desværre er de meget uprofessionelle.
Nuvel, vi må tage det som det kommer.

Dbh Martin
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:20
RSS feed''et fungerer igen, den ugentlige oversigt er dog blevet langsom igen da jeg ikke kan lave den på samme måde som før - det regner jeg dog med at der kommer styr på i løbet af i aften.

Jeg forbander folkene bag IdealBB, specielt hvis det ændrer sig igen ved deres næste release ;)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:04
Det ser ud til at Daniel vil opdatere Amino inden for et par dage, så det er dejligt. Men så må vi håbe at det ikke fucker Sunes fed op.

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:52
Er jeg den eneste der ikke kan få søgemaskinen til at virke, eller er det en fejl efter opdateringen :)
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 10:20
Nope - her virker den heller ikke - jeg har desuden problemer med at holde styr på linieskiftene 

mvh. RENEGADE
KRAAB Clothing

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:34
Den virkede fint efter opdateringen, men er nu åbenbart nede.
Det er ikke noget jeg kan rette, jeg mailer Ankiro.

Dbh Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:56
Det lyder godt Martin, det var også bare for at gøre opmærksom på problemet.

Jeg vil nyde min søndag ude i det gode forårsvejr

God søndag til jer alle.

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:40

ny fejl ? - ude på hovedside ser det ud til at max svar på et indlæg = 20. Man kan godt svare udover de 20 indlæg men den viser kun, at 20 har svaret. Derudover ser det ud til, at når x antal har svaret på et indlæg så får man en blank side (istedet for side2) og er nødt til at gå en side tilbage.

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:45
Hmmmmm - nu kan jeg se at den kunne komme over de 20 ude i svar. (samt se side2) - ved så ikke om det var en cache-nisse der lige kom min vej.
Side 2 ud af 2 (20 indlæg)