Kære alle Amino bliver opdateret lige nu, så have tålmodighed med diverse fejl. |
Opdateringen indeholdt bl.a. en del sikkerhedsrettelser og var derfor vigtig. Jeg har tryglet min makker Daniel om at opdatere Amino i en måned og lige i dag havde han tid. Derfor prioriterede jeg at han fik det gjort.
Der er sket en del nyt på Amino og nederst indlægget er en liste som efter sigende skulle indholde alle rettelser. Men jeg syntes selv at der er andre ting der er nye. Bl.a. kan jeg ikke huske de avancerede nye smileys man kan lave i sin indlæg, men måske er det bare mig der er blevet gammel. Så hvis du kan se ændringer, så skriv dem i denne tråd så vi fælles kan le eller græde.
Der er en del fejl på boadede, men Daniel mener at de fjerner sig selv i løbet af natten, men vi får se. Ellers bliver der sikkert også lidt nedetid i morgen.
Vær også opmærksom på at han kan finde på at rode mere med det senere i dag, så husk at gemme dine indlæg lokalt før du trykker "Submit".
Jeg håber at de nye rettelser kommer til gavn og under alle omstændigheder gør Amino mere sikker.
Dbh Martin
Naming this one 1.5.4 Release Candiate 1.
Rewrote the JumpTo forum menu to better organize forums and categories.
Changed the way the board calculates pages for the Last Post section on the main page.
Reworked some of the admin case statements to not use the "delete" keyword. (I''m parsing out delete from query strings, so it won''t work.)
Fixed problem with deleting private messages in 1.5.4. (The checkrequeststring was removing the keyword "delete" from the mode.)
Removed the image gallery feature (It previously said "Gallery Disabled.") and spiced up the image upload portion of the rich text editor.
Fixed bug in subscriptions page that caused multiple page links to point to the view.asp in the wrong folder.
Added new indexing functions to subscriptions.asp and forum.asp pages.
Updated JumpToReply.asp to use the new thread index. Its faster and more accurate.
Added threadIndex to reply table to allow for easier paging.
Added filter to prevent bad data from any request command.
Added MakeNumeric function to all request commands that expect an integer value. This will prevent SQL attacks.
Corrected cross site scripting problems with login.asp.
Modified the faq.asp page to use hardcoded links rather than passing page links through the URL. This will tighten security.
Fixed bug with subscriptions sending from a moderated forum.
Fixed a problem with creating private messages because the sessionID.