Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino bliver opdateret lige nu

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære alle

Amino bliver opdateret lige nu, så have tålmodighed med diverse fejl.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:53
Først og fremmest vil jeg beklage at vi ikke havde tid til at advare jer om opdateringen.
Opdateringen indeholdt bl.a. en del sikkerhedsrettelser og var derfor vigtig. Jeg har tryglet min makker Daniel om at opdatere Amino i en måned og lige i dag havde han tid. Derfor prioriterede jeg at han fik det gjort.
Der er sket en del nyt på Amino og nederst indlægget er en liste som efter sigende skulle indholde alle rettelser. Men jeg syntes selv at der er andre ting der er nye. Bl.a. kan jeg ikke huske de avancerede nye smileys man kan lave i sin indlæg, men måske er det bare mig der er blevet gammel. Så hvis du kan se ændringer, så skriv dem i denne tråd så vi fælles kan le eller græde.
Der er en del fejl på boadede, men Daniel mener at de fjerner sig selv i løbet af natten, men vi får se. Ellers bliver der sikkert også lidt nedetid i morgen.
Vær også opmærksom på at han kan finde på at rode mere med det senere i dag, så husk at gemme dine indlæg lokalt før du trykker "Submit".

Jeg håber at de nye rettelser kommer til gavn og under alle omstændigheder gør Amino mere sikker.

Dbh Martin

Naming this one 1.5.4 Release Candiate 1.

Rewrote the JumpTo forum menu to better organize forums and categories.

Changed the way the board calculates pages for the Last Post section on the main page.

Reworked some of the admin case statements to not use the "delete" keyword. (I''m parsing out delete from query strings, so it won''t work.)

Fixed problem with deleting private messages in 1.5.4. (The checkrequeststring was removing the keyword "delete" from the mode.)

Removed the image gallery feature (It previously said "Gallery Disabled.") and spiced up the image upload portion of the rich text editor.

Fixed bug in subscriptions page that caused multiple page links to point to the view.asp in the wrong folder.

Added new indexing functions to subscriptions.asp and forum.asp pages.

Updated JumpToReply.asp to use the new thread index. Its faster and more accurate.

Added threadIndex to reply table to allow for easier paging.

Added filter to prevent bad data from any request command.

Added MakeNumeric function to all request commands that expect an integer value. This will prevent SQL attacks.

Corrected cross site scripting problems with login.asp.

Modified the faq.asp page to use hardcoded links rather than passing page links through the URL. This will tighten security.

Fixed bug with subscriptions sending from a moderated forum.

Fixed a problem with creating private messages because the sessionID.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:50
 Ser godt ud med den nye editor og alt.

Tester lige om den laver ÆØÅ hvis man laver kladder

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:25
Jeg har lidt kedelige nyheder i forbindelse med opgraderingen:

Til de personer der benytter sig af RSS feed''et, den ugentlige oversigt
eller søgefunktionen jeg har lavet, vil jeg lige gøre opmærksom på at
de desværre er midlertidigt defekte. Efter at forum''et blev opgraderet
i dag henter systemet ikke længere nye indlæg som det skal (nogen bliver hentet, andre ikke, og nogen bliver dobbeltpostet mens andre bliver postet med forkert URL).

Jeg går ud fra det blot er nogle mindre ændringer i måden dataene bliver printet ud på, jeg har dog ikke haft tid til at kigge på det her til aften, og har desværre ikke for meget tid lige i øjeblikket. Jeg håber dog at få kigget på det i løbet af i morgen, eller i værste fald i weekenden.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:32
Jeg synes at jeg får lige lovlig mange linjeskift når jeg skriver indlæg.

Andre med det problem?

mvh Carsten

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 07:57
Hmmmmm....måske er det bare mig der rammer tasterne forkert her til morgen, men jeg synes det går galt når jeg forsøger at hugge et par citat-liner fra andre indlæg (i samme tråd)..........

Men fin layout i øvrigt (selvom jeg bedre kunne lide de gamle, enkle 2D smileys) :-)

Martin
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 08:23

Jeg synes at jeg får lige lovlig mange linjeskift når jeg skriver indlæg.

Andre med det problem?

Har samme problem med linieafstand, men kan løses ved at holde

SHIFT nede når man laver ENTER.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:16
Så vidt jeg husker havde Amino også det problem i starten, men det blev fixet.

Håber på en lille bugfix ved lejlighed

mvh Carsten

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 09:24
Tror du har helt ret, mener faktisk selv jeg kom med samme løsningsforslag sidst

Men den nye jump to funktion virker rigtig godt, det har før været op omkring hvordan man kom direkte ned til det indlæg der var det sidste, og det ser ud til at virke nu her.

Glæder mig til Sune får styr på RSS''en igen - Tak for et godt stykke arbejde både Sune og Martin.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:29
Jeg synes, det var lettere at lave smileys før.
 Og hvad er det for en underlig skrifttype i editoren? Den er jo fuldstændig ulæselig.

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)