Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Patent/go ide sælges eller skal man bare ..

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ejby
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Midtskogens, jeg er interesseret i at høre meget mere om din idé. Da jeg selv sysler med produktion, og b2b. Jeg kommer fra Vestfyn, så der er ikke så langt til Jylland. Du kan eventuelt maile til mig på hki@jphansen.dk

Mvh. Henrik Kaas

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har måske lige noget i gang, men lad os se. har stået stille i noget tid pga søns sygdom..Er ved at "vågne" igen, men det tager tid..

Jeg vender nok lige tilbage, ellers send mig en P.M

Hej fra Midtskogens

Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Midtskogens,
Håber sønnen er rask og du stadig har energien til at komme videre med din idé.

Som anført tidligere i indlægget (dog lidt upræcist:-)) så er det muligt for dig at få gratis hjælp til licensering af din opfindelse.
Opfinderrådgivningen på teknologisk Institut (opfind.nu)  er netop sat i verden for at hjælpe danske opfindere med at licensere deres opfindelser til eksisterende virksomheder.

Som jeg læser dit indlæg indegolder det netop ingredienserne til et licenssalg:
 - du har tegnet en rettighed (patent eller lignende)
 - du ønsker ikke at producere/sælge selv

Du skal være meget velkommen til at kontakte Opfinderrådgivningen via www.opfind.nu for at få afklaret, om vi kan hjælpe dig med at nyttiggøre din idé.

Bedste hilsner

Kasper

 

Teamleder for Opfinderrådgivningen - www.opfind.nu

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Må ærligt indrømme, at jeg nogen gange har sendt dertil, med svar om, at det MÅSKE NOK var noget, men men. Man får tilsendt hemmeligholdelsesaftaler m.m. Sender patentansøgning o.s.v. Bom, så står man stille..De siger man skal gå videre, og det er bare mned at komme igang...MEn for pokker, det er der jeg står af. JEg er ikke sælger. Up and go bleen sendte jeg ind i 92. Den mente de ikke var noget, men alligevel kommer den på markedet 10år efter. SÅdan har jeg flere historier, så jeg ved ikke lige, hvad det er værd.

Er medlem af opfinderrådgivningen, men benytter mig ikke af den. Det er som om man skal opfinde det varme vand, for at få assistance...

Takker. Vi kører lidt mellem bostedet sygehus, og hjemmet, men mener det går fremad.

MEn min tid er bare ikke til så meget..

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Meget snak :-) Jeg er altid frisk på at kigge på et nyt produkt eller løsning! Så, hvis du er interesseret, så skal jeg vide lidt mere om produktet og branche.

Måske kan jeg hjælpe dig i gang.

 

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)