Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Patent/go ide sælges eller skal man bare ..

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

offentliggøre sin ide, for at få respons. Kan man ikke bare gøre det?

Har patenteret, og lavet prototype, men ønsker ikke selv at føre ideèn videre..

Den har et stort marked i alle lande, og er billig at fremstille..

Vil gerne i kontakt med købere eller producenter indenfor plast. andre er selvfølgelig også velkomne til at henvende sig.

Vil gerne mødes hvis der er interesse. I Jylland..

Hej fra Midtskogen

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Tror du får mere ud af lige at fortælle lidt om dimsen/ideen. Altså hvad snakker vi om... Er det en lille nål eller en gigantisk luftballon. Hvilken branche snakker vi om?

Held og lykke med det. Håber du finder det rette for dig. Star

Fra Universet
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

for at komme videre med din Ide, Opfindelse, vil det være en god Ide at Du retter henvendelse her http://www.teknologisk.dk/ da du skal bruge Alt, for at komme videre Først og fremmest er der ikke noget som der hedder at give Op inden for vores Ide verden, med næsen før målet.

 

Mvh. Opfinderen af G-streng trussebind m. m. Big Smile

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm en mand som opfandt g-strengen lidt skræmmende Indifferent

Shape the future, or die trying 8-)

Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

er den patenteret som du skriver er det jo bare at råbe op. Der er jo ingen som kan hugge den.

 

Hvad er patentnummeret?

vil gerne være anonym

 

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, kunne måske nok bare offentliggøre den, men vil hellere i kontakt med en evt. Køber/licens

Hejsa

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville gerne vide lidt mere om den omtalte idé, men hvorfor ikke bare indgå et samarbejde med nogen som kan føre ideen videre, jeg har selv fået beskyttet et par af mine ideer og er da frisk på at høre mere om den du har og måske kunne vi sammen føre den ud i den store verden.

Jeg får selv produceret i Kina og Polen. så hvis du er interesseret i et møde så kommer jeg til dk d. 18 nov.

med venlig hilsen

Henning

Fra Universet
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det skete i år 1994 efter vejledning af, at overhøre en samtale imellem 2 piger som der skulle rejse på ferie fra Kastrup Lufthavn, da de manglede denne g-streng beskyttelse, som der så endte med at det blev konstrueret ud af et almindelig trusse indlæg, ved at hive 2 vinger af det, blev det ændret til g-streng trusse indlæg med form som et Hjerte. Idea http://w1.1388.telia.com/~u138800623/; Giftwww.danskdatategning.dk

Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jamen, jeg står p.t. i stampe. Tid, overblik, hvem skal man "tage" fat i..Og hvordan??

Det nemmeste ville jo være, at videregive/sælge eller på licens..Så skal jeg ikke arbejde mere med sagen..Hvor i verden er du da..Jeg vil jo helst, hvis og så fremt, mødes i Jylland. Der ligger 2 ideèr, som der er et godt potentiale i..

 

Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

som jeg skrev så bor jeg i Polen, men kommer fra Sønderborg af, og jeg kommer til -danmark her den 16 nov, så måske vi skulle mødes et sted hvor det passer dig.

Vi kan bare lave en hemmeligheds aftale så du er sikker på at jeg ikke bare stjæler ideen fra dig.

du kan enten skrive eller ringe til mig

 

med venlig hilsen

 

Henning clausen

+48 509 516 235

hc@danagroup.pl

 

 

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)