Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af links til SEO

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg står for en side, der sammenligner banker på priser, gebyrer osv. Den har efterhånden eksisteret i ret mange år, så jeg vil tro at google har indekseret den fornuftigt - den har da fået en pagerank 5/10 i det mindste :)
 
Nu overvejer jeg, at sælge få(!) tekstlinks til banker, kreditkort selskaber m.v., der er interesserede i det i deres eget SEO arbejde. Dvs. f.eks. et par links på neden af forsiden, www.mybanker.dk .
 
Men... det store spørgsmål er - hvordan i alverden prisfastsætter man den slags?
 
Jeg har ingen anelse om hvad folk gir for den slags, men jeg vil da tro, at vore sider har meget stor relevans for den finansielle sektor, og at backlinks herfra vil være ret værdifulde. Eller tager jeg helt fejl?
 
De bedste hilsener, Nikolaj Hendriksen - Mybanker.dk / Mybanker.biz
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gætte på at du kan tjene klart flere penge ved at have Google AdSense reklamer på dit site.
 
Mvh
Rasmus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hendriksen!

www.landbrugsavisen.dk betaler man 2000 kr. pr. md. for et tekstlink inkl. 90 karakterers fri tekst. Siden har ca. 7000 daglige besøg. Placeringen er dog ikke i bunden af siden, men i højre top, og linket fremgår på alle undersider!
 
Måske kan du relatere dette til mybanker.dk (som iøvrigt er alle tiders side).
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 05
Indlæg ialt: 169
Fra  Microsys Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Man skal dog lige være opmærksom på...
Jeg mener faktisk det er imod Google''s
policy undtagen hvis linksene er markeret
"nofollow" (ok, jeg kan ikke lige præcis
huske det, men altså) grundet mange
ellers købte sig til PageRank.

Så.. chancen for at blive taget er nok
minimal... Men ville nok fokusere på
flere begrundelser end bare SEO :-)

Se evt.
http://www.mattcutts.com/blog/text-links-and-pagerank/

Prøv vores nye produkt TechSEO360.com for Windows og Mac - og se vores teknisk SEO med TechSEO360 video på YouTube

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)