Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bil?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kunne jeg ikke forstå, hvorfor der skulle være et forum - CAFE, der ikke omhandlede iværksætteri. Troede egentlig at 100% af min tid gik til iværksætteri.

Men så kom jeg lige i tanke om min bil - den møgspand.

Købte for lidt over et år siden en Rover 620 TI - for ca. 80.000 kr.  - lækker bil med læderindtræk og turbomotor (200 HK). Nu er den så på værksted for ca. 8 gang på lidt over et år. Realistisk kan jeg vel få ca. 10-20.000 kr. for den nu - surt.

Min jeg overvejer nu at blive ved Rover og købe en Rover 75 - er der nogen der kender den eller har erfaring med den? - Har også en Rover 620 TI til salg, men eftersom jeg lige har svinet den til er det vist ikke her den bliver solgt:-)

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 10:50
Køb noget godt gammel Detroit-stål.. dét holder!
Men hvis du gør, så bare husk at sæt en omgang gaffatape over benzinmåleren.. for den kan hurtigt give en mindre depression!

Men rent mekanisk, så kører de biler bare.. de giver aldrig op.
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 11:01
Ok - tak for info

Kørte Jeep Cherokee før jeg købte min Rover. Fed 4-hjulstrækker. Men der var sgu behov for gaffa-tape over benzinmåleren
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:07

Et lille input...

Jeg var også ved at købe Rover sidste gang jeg skulle skifte bil, men et hurtig kig rundt på nettet fik mig hurtigt til at skifte mening.
6-8 ud af 10 steder jeg læste indlæg om hvad folk syntes om deres Rover, hed det sig.. De skal KONSTANT på værksted, og det koster mange penge.

Ja, Rover laver totalt fede biler, men har man ikke tid/råd til at have dem, så skal man holde fingrene langt fra dem.

mvh
Henrik Meyer
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:35
Har også en Rover 620 TI til salg, men eftersom jeg lige har svinet den til er det vist ikke her den bliver solgt:-)

Uhh.. Den model kan jeg godt huske - de gamle valgte dog at købe en Opel Omega i stedet. Den Rover varmede ellers godt nok mit bil-hjerte

Hvad angår at sælge det.. Har du prøvet autocom.dk - kan se at budene derinde ligger fra 25-55 kilo alt efter hvad de har kørt og årgangen.
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 17:50
Nej har ikke tidligere prøvet autocom. Men syntes at huske at jeg har hørt en del negativt om autocom. Er det ikke noget med at man sætter en mindstepris, som man så er tvunget til at bilen til, hvis der kommer et bud over mindsteprisen. Samtidig kræver de til tider en meget lav mindstepris - ellers vil de ikke tage bilen. Nå men jeg kan jo prøve at kigge nærmere på sitet. Tak for tippet
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 23:24
Prøv at sæt dig ind i en Toyota Rav4 den er deejlig...
Venter på at prøve 2006 udgaven...
Den skulle værer på størrelse med hummeren
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 00:13
Rover fabrikken er mig bekendt lukket, hvilket formodentlig vil gøre visse ikke-standard reservedele endnu dyrere! Men de lavede sgu fede biler :-)
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 06:43
Jeg havde for maaange år siden en gammel spand af en Range Rover.
Den startede altid, kørte godt og gik aldrig i stykker.
Iøvrigt kunne den også køre på gas, men det bruges vist ikke mere?
Så udover at bagenden rustede væk, var det en god oplevelse - måske var jeg bare heldig.

Hilsen
Flemming
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:09

Dato: 5/3/2006 12:12:47 AM Forfatter: Allan ''Avalance'' Rover fabrikken er mig bekendt lukket, hvilket formodentlig vil gøre visse ikke-standard reservedele endnu dyrere!

Så vidt jeg husker overtog et andet firma reservedelsproduktionen så man mange år fremover kan få "originale" reservedele.

mvh Carsten

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)