Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Innovativ Møbelproducent Søges.....

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er på udkig efter et samarbejde med en møbelproducent (gerne med internationale salgskanaler) som har modet til at tage del af færdigudvikling og distribution af SurfChair - prisvindende Lounge/computer stol.

Stolen er oprindeligt blevet præsenteret og præmieret som Bedste Produkt på Møbelmessen i København for nogle år siden, og er designet af Kenneth Lylover og Leif Sørensen. Stolen står i øjeblikket som fungerende prototype, men mangler den endelige produktmodning og færdig produktion - som vi forhåbentlig kan samarbejde omkring.

I de sidste par måneder har stolen fået nyt liv, gennem seriøse henvendelser fra det meste af verden fra blandt andre:

• Enkeltpersoner som vil købe produktet
  • Forhandler (af Apple i Saudi Arabien) som ønsker at sælge produktet
  • Presseomtale: Financial Times(UK), T3 UK, T3-Middle East, Aspinalls(UK), STITCH(BEL), WENN(UK/US), Target(RO), Grand Design Magazine(UK), Business Day, IstoÉ Dinheiro(BR), BT Upload(UK), Le Fourquet: Gourmet Lifestyle(Mex), Eleftheros Tipos(Gr)
  • Medier og events: Ønske om at feature SurfChair på Grand Design House of The Future, Channel FIVE - The Gadget Show, Volkswagen Incentive Program

SurfChair by Lylover/Sørensen

For yderligere information omkring stolen kig evt forbi min hjemmeside: www.lylover.com eller ring for uforpligtende samtale.

Glæder mig til at høre fra jer - alle ideer eller tanker om samarbejde er velkommen.

Kenneth Lylover

Industriel Designer, Lylover design

+45 2163 7242

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)