Hej Aminoer Jagten på den perfekte forside er nu gået ind hos www.trendfighter.dk Trendfighters forside idag kan ses på dette link www.trendfighter.dk. Her bruger vi ofte et større topbanner som blikfang og herunder har vi lavet nogle bokse der opremser de mest nødvendige informationer, om hvorfor kunden netop skal vælge os, og hvad vi tilbyder. Vi gør opmærksomme på de nyheder der kommet ind i løbet af ugen, og ligeledes hvilke tilbud der kører. Dette har fungeret udemærket, men vi ved det kan gøres bedre. Tidligere erfaringer: En dag for ca. 3 uger siden, havde vi 1-2 dage hvor der næsten ikke kom nogle ordre ind. Vi undrede os meget over hvad i alverden dette kunne skyldes. Vi havde aldrig prøvet dette før. Vi begyndte ligeså stille at analysere os frem til hvad årsagen kunne være. Efter ½ dag kunne vi simpelthen ikke finde problemet - hele vores system fungerede perfekt. Indtil da det slog os, vi havde lavet en anderledes forside, som ikke var så "atttraktiv", med meget tekst og svært at få overblik over. Vi ændrede derfor forsiden med et samme, og allerede indenfor 3 timer, stod der ind med ordre igen. Hvad kan vi gøre bedre? Vi har tænkt meget over vores tidligere erfaringer og vil nu gør noget ved det. Vi håber derfor vi kan trække på dine erfaringer. Vi har overvejet mere individualiseret nyhedsoversigt, hvor kunden kan vælge hvilke nyheder han/hun vil se, under hver varekategori. Vi har snakket om Top 10 kunne være nyttigt. Vi har tænkt på, om tekst om virksomheden vil sælge bedre. Osv osv. Hvad er dine erfaringer der har vist sig at bære frugt? |
Den glæder jeg mig til at se :-)
Jeg syntes i gør det relativt godt med at komme helt tæt på et "repræsentativt" produkt lige med det samme. Det kan være "ugens tilbud" eller topmodellen eller hvad det nu er - men hvad med at kunne putte noget i kurven allerede der lige midt på forsiden?
Grafisk syntes jeg i har en udfordring med alle de rammer og felter, som gerne skal line op men ikke helt kan komme til det osv. Der er meget overflødigt der. Der kan også spares på nogle bokse hist og her... hvilke webshops er f.eks. ikke åbent 24 timer i døgnet? Og skulle man ikke kunne klikke på noget med de der nyheder?
Det er også et meget koldt faktuelt design, som måske tiltaler mig godt hvis jeg skal købe noget halvpinligt som en vistikortholder (sådan tænker i sikkert ikke :-), men min erfraring med webshop siger at der skal noget personlighed til. Stå frem og vis hvem i er og demonstrer med jeres fremtoning hvorfor det er at i virkelig 100% står inde for det i sælger. Vis mig at det er sådan nogle ting man bruger, hvis man er frisk og smart og gerne vil være med på noderne (prøv at fortælle en historie som er lidt mere spændende end at her er en visitkortholder med 10% rabat).
Det som sælger er ikke varen - det er det man opnår ved at eje den... Prøv at tænke det ind i forsiden (og de andre sider)...
Held og lykke med det.