Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor grafisk design?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Design kan være det, der gør forskellen på et standardprodukt og et konkurrencedygtigt produkt.
Godt design betyder, at produkter og ydelser kan bære en højere pris og være mere efterspurgt.
Det viser undersøgelser herhjemme og i udlandet. Virksomheder, der anvender design, klarer sig bedre end andre virksomheder.

Det koster penge og tid, men det er en langsigtet investering...

MVH
Ann

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 15:39

Hvordan definerer du design? Hvordan laver man et produkt som ikke "anvender" (?) design? Du må vist lige linke til de pågældende videnskabelige undersøgelser - de kan sikkert besvare det...

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Skrevet kl. 17:14

Design er afgørende

86% af alle danske virksomheder opfatter design som afgørende for konkurrenceevnen, men kun halvdelen har integreret design som en del af forretningsstrategien. Det betyder, at flere danske virksomheder skal omsætte holdning til handling, når det gælder brugen af design.

Undersøgelser viser, at virksomheder, der bruger design, har en ekstra bruttoresultatfremgang på knap 250% i forhold til virksomheder, der ikke bruger design.

Kilde: Dansk Design Center

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 08:38

Jeg kunne altså rigtigt godt tænke mig at se en uafhængig kilde fortage udnersøgelsen! Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg straks bliver betænkelig, når "ulven skal vogte får"! Men held og lykke med virksomheden!

Fra København
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 00:26

Zuccez - Ann:

Design kan være det, der gør forskellen på et standardprodukt og et konkurrencedygtigt produkt.
Godt design betyder, at produkter og ydelser kan bære en højere pris og være mere efterspurgt.
Det viser undersøgelser herhjemme og i udlandet. Virksomheder, der anvender design, klarer sig bedre end andre virksomheder.

Det koster penge og tid, men det er en langsigtet investering...

MVH
Ann

Hej Ann,

Har du en ca pris på hvis man skal ha lavet et logo?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Skrevet kl. 16:07

Hej Superfly

Har sendt dig en mail...

MVH
Ann

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)