Hej med jer, alle Aminoer, Som I kan se på min hjemmeside www.ideatech.dk, så leverer mit firma viden til vækst, trinnet før patentering, nemlig søgning efter, hvad der er kendt teknik indenfor dit teknikområde, som din idé drejer sig om. Med baggrund som civ.ing., patentagent (E) indenfor software-udvikling, fysik, elektronik, optik, nuklear teknik, så står vi til tjeneste med erfaring indenfor at tolke og anvende patentdatabaser og deres umådelige indhold af viden og teknologi indenfor alle mulige brancher. Dette kunne være til ide- og produktudvikling, producent-overblik, svar på om du kan producere/sælge dine eller andres smarte løsninger her i DK, eller andre lande, Findes der teknik, du blot kan købe/licensere indenfor det givne område? Opstilling af søgestrenge til at gennemgå andre databaser, såsom betalingsdatabaser indeholdende artikler, bøger, papers, masters, osv. Prisen taler vi om, men det aftales ofte til timepris på et skriftligt tilbud, jeg sender dig efter vi har talt sammen om indholdet af den teknik, jeg skal søge efter, samt hvor bredt jeg skal søge.
MVH Louise Fazlagic, IdeaTech ApS
|
Hej igen,
Er der behov for at jeg forklarer konceptet lidt nærmere?
MVH Louise