Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger efter kendt teknik til dig med en god idé

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, alle Aminoer,

Som I kan se på min hjemmeside www.ideatech.dk, så leverer mit firma viden til vækst, trinnet før patentering, nemlig søgning efter, hvad der er kendt teknik indenfor dit teknikområde, som din idé drejer sig om.

Med baggrund som civ.ing., patentagent (E) indenfor software-udvikling, fysik, elektronik, optik, nuklear teknik, så står vi til tjeneste med erfaring indenfor at tolke og anvende patentdatabaser og deres umådelige indhold af viden og teknologi indenfor alle mulige brancher.

Dette kunne være til    ide- og produktudvikling,   producent-overblik,     svar på om du kan producere/sælge dine eller andres smarte løsninger her i DK, eller andre lande,      Findes der teknik, du blot kan købe/licensere indenfor det givne område?    Opstilling af søgestrenge til at gennemgå andre databaser, såsom betalingsdatabaser indeholdende artikler, bøger, papers, masters, osv.  

Prisen taler vi om, men det aftales ofte til timepris på et skriftligt tilbud, jeg sender dig efter vi har talt sammen om indholdet af den teknik, jeg skal søge efter, samt hvor bredt jeg skal søge.

MVH  Louise Fazlagic, IdeaTech ApS 

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 22:22

Hej igen,

Er der behov for at jeg forklarer konceptet lidt nærmere?

MVH Louise

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 22:00

Hej Louise

Jeg er kommet på en lille idé, men ved ikke rigtig om der er brug for den. Det er er baberskraber som er lidt mere smart end alle de andre

og jeg kunne godt tænke mig at få en vurdering og evt. en prototype det kræver selvfølgelig at du kender hele idéen med det er nok ikke så smart at skrive det her i forhold til en evt. patentansøgninng hvis det er noget for dig kan jeg sende en mail.

Med venlig hilsen

Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 15:44

Hej Jens,

Du er meget velkommen til at sende en mail til mig på info@ideatech.dk for at vi kan aftale et møde. Du ser ud til at bo et sted, hvor jeg kan køre op til dig, hvilket jeg meget gerne vil gøre. Du kan se mine priser på hjemmesiden www.ideatech.dk, men dette aftaler vi nærmere, baseret på hvor kompliceret din ide er.

Med venlig hilsen

Louise Dahlerup Fazlagic, IdeaTech ApS

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)