Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I Danaweb?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Danaweb har ringet og spurgt om de må lave min hjemmeside "gratis". Det lyder da selvfølgelig som en dejlig ting - men jeg synes bare de lyder lidt dyre med hosting bagefter, måske ikke så fleksible, og jeg kan vel ikke flytte siden et andet sted hen bagefter, vel?

399 kr. for hosting.... er det meget? Min side skal umiddelbart ikke lave så meget, det skal bare være en reklame, der skal ikke være salg fra siden - ikke i første omgang i alt fald. Den skal bare fortælle om produktet og henvise til salgssteder.

Er der nogen af Jer der kender Danaweb, har nogle erfaringer med eller noget?

Hilsen Kristine Friis,

Pilphinger

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:49

Prøv og søg her på Amino, der er adskillige tråde hvor de er nævnt.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 10:20

For at sige det kort, "dont do it".

Der er mange svindlere her i branchen og mange er enige om at DW er en af dem. Jeg ved blot at jeg har mange kunder der føler sig fanget hos DW på grund af deres, om nok lovlige, så dybt umoralske forretningsmetoder.

Jeg vil anbefale dig at få nogen andre til at lave siden for dig, vi kan f.eks. lave en side i højere kvalitet for 10.000kr til dig, andre her på siden kan lave en hjemmeside endnu billigere.

Herefter er det så også din og ingen tvinger dig til at betale noget mere.

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 10:43

Jeg vil heller ikke anbefale dem. Flere af mine kunder er løbet skrigende bort på grund af dem måde de blive "bondefanget" på.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:05

Hej Kristine,

Hvis din hjemmeside bare skal være et online visitkort eller en lille reklameside, lyder det vel dyrt for hosting.

En sådan side kan fint hostes hos nogen, der er langt billigere. Du kommer fint afsted med under 100 kroner om måneden for hosting af sådan en side. (Faktisk kan et af de billigste abonnementer hos f.eks. Gigahost, Megahost m.fl. sikkert være nok til et visitkort, og der taler vi 15-20 kr. pr. måned).

Men du kan lave et totalt regnestykke. Hvis du forventer at beholde din side i to år, kan du regne på to alternativer.

1) Danawebs løsning: 0 kroner til udarbejdelse af hjemmeside, 9.576 kroner for hosting

2) Anden løsning: 1.200 kroner i hosting (hvis man bruger 50 kr. pr. måned), hvilket efterlader 8.376 kroner til udarbejdelse af hjemmeside.

Hvis tidshorisonten ændrer sig, vil regnestykket selvfølgelig se anderledes ud. Her tager jeg heller ikke højde for fleksibilitet i forhold til ændringer, videreudvikling og ejerskab af siden.

Selv ville jeg helt klart gå efter en løsning, hvor den løbende udgift var lavere, og så få udarbejdet en billig hjemmeside i første omgang. Så kan du altid ofre flere ressourcer på hjemmesiden senere, hvis du føler, at den skal opprioriteres.

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:38

Lyder som en fornuftig ide Frank.

Jeg har også svaret dem, og sagt at det nok ikke er noget for mig alligevel. Jeg blev bare lige så fascineret af Deres "gratis" udvikling af hjemmeside, men til mit forbrug kan det ikke svare sig - endnu i alt fald.

Kristine Friis

Tilmeldt 25. Sep 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:44

Det lyder meget dyrt. Jeg har selv brugt www.rentapage.com som tager 28 kr / måned for en fuld webpakke med webhotel og dansk hjemmesideprogram. Det var nemt og enkelt og jeg kan skifte webdesign alt det jeg vil. Jeg har også fået gæstebog med i pakken.

Mit resultat kan ses her: www.butikflirt.dk

Hilsen

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44

Puuha - godt du valgte dem fra. Jeg har oprettet en anden tråd herinde (og under jura), der drejer om, hvordan man beviser, at en webudbyder (netop DW) snyder. Så hvis du vil være helt sikker på, at du har taget det rigtige valg, kan du jo læse den.

Og husk at advare andre mod DW...

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 13:48

Hej Kristine

Jeg kan ikke lave din hjemmeside gratis, men jeg vil meget gerne lave din side, og til en fair pris. Tag fat i mig, så finder vi en løsning.

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)