Hej Amino. I mit helt nye koncept som lyder på og yde en service over for webshops som mangler reklame. - Konceptet går ud på jeg køber nogle e-mails, som folk frivillig har sagt ja til og modtage reklame fra mig med en konkurrence i, så har jeg en hjemmeside og et sponsor del til jer. Det unike jeg kan tilbyde jer er, når jeg nu skal ud og markhedsføre mig kan i være de første der er sponsor. - Det vil sige på alle forums vil der står, lige nu kører vi en kampagne med JeresWebshop.dk - eller noget lign. Vi finder en pris hver, foreksempel, betaler i et gavekort på X antal kroner, og derefter finder vi en pris på hver der bliver sendt ud til, det kan være 3 øre. - eller et start gebyr på 125,- kr. som du så er sikker det ikke overstiger dette beløb, bagefter er der også en statastik hvor mange inde i nyhedsbrevet der har meldt sig til vores konkurrence, dvs. efter tilmelding til konkurrence bliver de smidt videre til jeres webshop. Normalt ville jeg ikke skrive før hjemmesiden er oppe, og alt er på plads, men jeg spørger dog jer, fordi skal ud og reklamere og der kunne det være fedt hvis i ville med. - Hvis i er lidt bange for det, kan i sige, ligemeget hvad vil i ikke overstige et beløb på 750,- kroner, og så lover jeg jer, i ikke kommer derover. Det blot et unikt tilbud jeg tilbyder jer. Mvh. Simon Mørch. - (+45) 28302942 |
Jeg tilbyder jer et unikt kunde login, over statastik over hvor mange der er udsendt til, hvor mange der er tilmeldt konkurrencen, og hvor mange som har ´været på jeres hjemmeside via os. Pris i skal betale er der, således en online faktura.