Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kaffe tøj til damer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået købt lidt for meget ind.

så jeg har en del modetøj fra nu efterår og vinter 2008

som jeg vil sælge til en god pris.

min indkøbspris plus 5 %

men i skal komme og kigge i min butik da jeg ikke har billeder

Jeg bor i Holbæk sjælland

Med venlig hilsen

Mette Hviid

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Måske du skulle skrive adr. på din butik, så er det lidt nemmere for kunderne at finde vej?

Du må sige til hvis du vil have taget billeder, OK?

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Dette var ellers lige noget for mig, men jeg har nu fundet en ny side på nettet, der sælger kaffe og cream helt vildt billigt. Det er nye varer og jeg har sparet 50% på alt det jeg har bestilt. SUPER. De sælger også børnetøj og tøj til store piger helt op til str. 60. Så prøv at se på www.nettotøj.dk det kunne jo være du også kunne få gavn af dette.

M.v.h

Kaffe-pigen

Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kaffepige. Jeg har selv handlet meget på nettet, men tak for det gode råd. Jeg gik ind på nettotøj. De er jo meget billigere end andre jeg har handlet hos.

Nu har jeg brugt en masse penge - men også fået nogle vildt gode dele tøj. Min mor ligge i str. 52, så hun fandt også en masse.

Tak endnu en gang for rådet.

Merete

Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

j

Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for rådet. Sikke dog en god og enkel hjemmeside. Har lige handlet der uden problemer. Andre steder har jeg være ude for at alle mine varer dumpede ud af indkøbskurven, men her fungerede alt perfekt.

Er der nogen derved hvor man anbefaler hjemmesider som nettotøj? Når tingene fungere så er det jo positivt.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

kaffe-pigen:

Kære kaffepige. Jeg har selv handlet meget på nettet, men tak for det gode råd. Jeg gik ind på nettotøj. De er jo meget billigere end andre jeg har handlet hos.

Nu har jeg brugt en masse penge - men også fået nogle vildt gode dele tøj. Min mor ligge i str. 52, så hun fandt også en masse.

Tak endnu en gang for rådet.

Merete

 

Hovsa der kom du vist til at lave en brøler ved at lave en ny bruger og anbefale dig selv. Der udover hijacker du en tråd. Det er normalt ikke noget Aminoerne tager så godt på vej og er utrolig dårlig stil og kan nemt give bagslag nettet!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)