Kære iværksættere
Vi er mange der har talt om at det kunne være interessant at være i hus med ligesindede.
Jeg har nu bestemt mig for at skabe disse rammer. Jeg påtænker mig at huset skal være for (mindre)virksomheder der alle arbejder med personlig udvikling på den ene eller anden måde. Har du en anden form for virksomhed som du mener passer ind i et sådan hus, skal du ikke holde dig tilbage !
Hele tanken er at der skal skabes et fællesskab hvor vi alle kan få glæde af hinanden, enten i forbindelse med daglig sparring eller i forbindelse med krydssalg af hinandens ydelser.
Jeg har fundet nogle virkelig unikke lokaler som er nyistandsat med 10 parkeringspladser, plads til reception, mindre køkken, stort depot, kopirum, dejlige ydre omgivelser med romantisk have etc. Beliggenheden er centralt i Hillerød tæt på motorvej, kongevejen, S-tog. Ejedommen har udsigt til Frederiksborg slot.
Jeg påtænker at huslejen for 1 person vil være ca. kr. 4.000,- inkl. internet, print, ”bemandet” reception, mødelokaler, sparring og diverse synergier der kan opstå.
Du må meget gerne melde tilbage om dette kunne have din interesse, og hvis du kender nogen er det også super.
Der er ca. plads til 15 personer og det bliver udbudt efter først til mølle princippet.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
Venlig hilsen Søren Heissel 26310848 |
Synergihus søger ildsjæle
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)