Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad os lave fælles markedsføring

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har godt 15-20.000 daglige besøg på vores sider og sørger samarbejdspartnere der vil være med til at booste/markedsføre vores/jeres trafik, til gavn for begge parter.

Vi har fået bygget en god hjemmeside op i Grønland, www.opslagstavlen.gl, hvor erhvervsdrivende og private kan annoncere gratis, ligesom siden også virker som en decideret jobportal, der har rigtig godt fat i det Grønlandske jobmarked.

Vi har de sidste 6-7 måneder opbygget en tilsvarende side i Danmark, der hedder www.anbefaljob.dk, hvor der efterhånden er kommet pænt med jobannoncer på….vores godt 10 freelance sælgere skal dog arbejde hårdt på at få jobannoncer ind på den danske hjemmeside, da loyaliteten mod de store jobportaler i Danmark er meget stor og folk meget traditionsbundne, når det kommer til at annoncere på nye sider :o).

Så jeg kunne godt tænke mig at høre nogle bud fra andre Aminoer, hvad man kunne gøre nu, for rigtigt at komme ud over rampen, som man siger dernede i Danmark.

Vi har fået bud tidligere og de går alle i retning af at sende en søgerobot ud, ligesom jobindex, og så bare støvsuge virksomhedshjemmesider for stillingsopslag – folk tror åbenbart, at jo flere jobannoncer der er på en side, jo flere besøgende. Denne del går dog mod vores princip om, at en jobannonce skal være synlig, og ikke stå sammen med gratisannoncer der er hentet af en søgerobot, hvis man har betalt for en visning.

Så det ville være fedt med nogle tilbagemeldinger herfra andre Aminoer, hvad vores næste skridt kunne være…..vi er meget åbne op for at indgå samarbejde med andre hjemmesider/virksomheder hvor en fælles markedsføring kunne gavne begge parter!

De bedste hilsner 

Malene

PS: Jeg har slået svarindlæg fra på dette indlæg, da det tidligere har knebet med at få tid til at svare folk på deres indlæg…….men kan du se nogle muligheder for gennem vores sider at lave en fællesindsats der gavner begge parter så send en email!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)