Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til koncept og virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Godmorgen alle

Jeg har i længere tid arbejdet på mit koncept der går i luften til efteråret. Jeg har i længere tid tænkt og tænkt over et navn til konceptet og virksomheden (bliver det samme) men håber nu på, at trække nogle ideer herfra.

Kode ordet i konceptet er "everything i possible" eller alt er muligt. Det er et udviklingsforløb man sender en gruppe med arbejdere på. Startende med et par "sparke røv" dage og derefter efterfulgt af Coaching, foredrag, workshops, teambuilding, visualiseringer, gå - hjem - møder og meget mere. Forløber spænder over 3-6 måneder hvor man fastholdeses i de mål man ønsker, at forfølge.

Hvad kunne et navn være til dette koncept? Håber på masser af gode forslag!
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 08:24
Hov glemte lige, at domænet gerne må være ledigt
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:54

God formiddag Kenneth,

Jeg har tidligere arbejdet med et udviklingsforløb af samme type med den arbejdstitlen "fra gruppe til team" om at sammentømre og ensrette arbejdsindsatsen i en afdeling...

Jeg ved ikke om det passer til dit koncept, men hvad med "Group2Team" ?? group2team.dk er ledigt

Så er der ihvertfald lukket op for tråden ...  Held og lykke med det

Mvh Lars
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 10:31
Firmanavnet må vel være det vigtigste - du skal vel, med tiden, have mere end en "vare" på hylden, som man så kan give mere "frække" navne som Team Possible osv.

God vind og weekend
Flemming
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 14:59

Mange tak for inputet.

Jeg vil helst ikke hænge mig i ordet team, da der også skal være plads til opfyldelse af personlige mål m.m. Således at målet ikke nødvendigvis bliver "team", men det er selvfølgelig en stor del.

Jeg er måske over i noget mere generalt omkring udvikling, også således at der kan komme flere produkter på "hylderne".

Glæder mig til, at få mere super input!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)