Det er jo højst forskelligt afhængig af om det er sommer, vinter, solskin, regnvejr, tirsdag eller lørdag, hvor lokaliteterne ligger både geografisk i landet og i lokalområdet (strøg, byudkant) og ikke mindst hvor store lokaliteter du taler om. Der er forskel på cafe lummer med 6 borde og cafe Europa på Amagertorv. Så det er vel alt mellem 10 og 1500. Så du det kan godt være, at du skal præcisere din forespørgsel lidt mere.
Tjaa ved det var et meget bredt spørgsmål. Grunden til det var så bredt var egentlig fordi jeg ikke vidste hvor jeg skulle begynde. Produktet henvender sig bare alle steder med et toilet og skulle have estimeret udfra et besøgsantal hvor ofte et toilet ville være besøgt.
Jeg kunne selvfølgelig tage en rund tur I Aalborg. Men det kunne jo være der var nogen der kunne hjælpe mig med et gennemsnits estimat.
En ting er jo hvor mange besøgende der er noget andet er jo hvor mange der bruger toilettet...
Den banale måde er at høre et par cafeer hvor mange besøgernde de har og evt. sætte sig og tælle hvor mange af dem der går på wc. (så ville du nok få drukket noget kaffe den dag og selv brugt toilettet )