Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange sure erfaringer senere - og en del klogere.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

jeg har om alle nok været rundt omkring med MLM i min tid, og set både storhed og håb forsvinde. Set hvordan kun få firmaer leverer varen og set hvordan alle kunder forsvinder efter at have brugt tid på at få dem med.

Min konklusion efter at have brugt mange år og pljøjet mig gennem en del koncepter, er at internettet duer ikke til at bygge en seriøs MLM forretning. Internettet er ikke det medie der gør at dine kunder vender tilbage, gang på gang, og bruger penge der gør at du tjener penge.

I min søgen har jeg været inde over WGI, Dubli, 888, Seven, RFP, Zenzuu, Gem Lifestyle og et par stykker mere. Hver gang har jeg leveret varen og bygget gode organisationer, men hvergang er der sket et eller andet der gør at bonussen udebliver. Jeg er derfor færdig med MLM og internettet, og kan trygt anbefale alle at droppe tankerne om et liv i sus og dus, på baggrund af koncepter som ovenstående. It aint going to happen.

Jeg har derfor vendt søgelyset mod offline koncepter, med produkter der holder, produkter der gør at kunder, som i øvrigt altid skal være den største del af din forretning, vender tilbage, gang på gang.

Min søgen har bragt mig til www.zinzino.com og gjort at jeg er faldet til ro. Jeg har fundet et koncept, hvor det altid drejer sig om kunder, for produktet er altid det der driver værket. Produktet er verdens bedste kaffe, mindre kan ikke gøre det. Zinzino leverer en rigtig fed espresso maskine, pods til at lave kaffen, the, fudge, sukker, kopper, ja alt hvad der skal til at lave din egen hjemme cafe.

Til dem af jer der søger kan jeg trygt anbefale jer at stoppe her.... dette koncept er så sympatisk, så godt skruet sammen og der er garanti for at kunderne der kommer med får et produkt de bliver glade for.

Jeg fulgte dette koncept i 3 år, før det var modent og klar til at arbejde med, og idag nyder jeg hver dag jeg "arbejder", for arbejdet er nu at hygge om folk.

Se mere her.

&eurl=http://www.infozinzino.eu/">

&eurl=http://www.infozinzino.eu/

&feature=related">

&feature=related

og en forretnings præsentation ved Peter sørensen

&feature=related">

&feature=related

Skriv mig en mail på morten@sortguld.com og læg navn og nummer og jeg vil få en af vores lokale distributører til at give dig en demo

Mvh Morten

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)