Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender joomla

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg køre med joomla men nu har den gjord det for mig 2 gange nu hvor jeg ikke kan logge ind den skriver jeg har skrevet forkert kode selvom det er den rigtige kode jeg skriver nogen der ved hvorfor den gør det

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 07:56

Undskyld hvis jeg tager fejl, men jeg tror ikke det er en Joomla fejl...

Har du prøvet fra en anden computer, checket Caps Lock/Num Lock? Evt. prøvet fra en anden browser?

Ender det med at du kommer ind?

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 11:07
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:55

jeg har prover med og uden caps loock og på andre computere det virker bare ikke

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 17:15

Er der andre der kender dit username / password? Eller er det nemt at gætte? Jeg tænker at der måske er nogen der har ændret det?

Havde du kun en bruger til systemet?

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:21

Hej Tonny,

Har du husket at få opdateret softwaren til dit site?

Hvis du bruger en gammel uopdateret version af Joomla så kan det være nogen har brugt et sikkerhedshul til at angribe dit website.

Hvilken version af Joomla bruger du?

Jeg har en formodning om at du ikke har haft opdateret og at dit site nu er blevet "overtaget" af nogen der har ændret kodeordet.

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Skrevet kl. 17:24

Har du en backup af databasen? Så kan du lave en restore på en test server, og se om den virker der.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 273
Fra  Server-Service Odense "Så kommer I videre" ... Skrevet kl. 17:40

Du har vel adgang til databasen - Jeg kender en løsning hvor du skriver en anden krypteringsnøgle i databasen og derfor får et standard passsword til at logge på med hvis du kan bruge den løsning - så må du sige til ?

Løsningen er her http://forum.joomla.org/index.php/topic,10985.0.html

Hvis du har brug for online hjælp til det kan jeg godt give support mod betaling for en time , som er min mindste pris ,men du finder måske ud af det selv ?

MVH Dennis

IT Support for mindre og mellemstore firmaer på Fyn ! Serverservice

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)