Jeg har designet et produkt af den slags der kan stå hjemme i stuen, et såkalt småmøbel. Jeg har kun fået positiv respons på produktet og vil gerne i gang med at sælge det. Da jeg er tekniker har jeg alt det tekniske og logistiske på plads med produktion o.s.v. Problemet er at det skal sælges, og jeg har en ide om at det kan sælges i Dansk Supermarked, FDB, Jysk eller lignende butikker. Men hvordan får man bedst fat i den slags firmaers indkøbsafdelinger når man absolut ikke har nogen salgserfaring indenfor sådanne områder? Man sender vel ikke bare en email med en forklaring og et billede? Da jeg bor i udlandet har jeg ingen mulighed for at kunne lave opsøgende salg. |
Store kæders indkøbere. Hvordan får man hul.
Artikel: Den der ejer hylden ejer kunderne. Du vil jo også gerne ha en rigtig pris for al den viden mv. som nu en gang er nøvendigt for, at det er indsatsen værd - og undgå at blive trynet på prisen. Her link http://www.kommunikationsforum.dk/default.asp?articleid=12370 A til Z ÆØÅ Index link http://www.berg-marketing.dk Artikler / PDF Kundeadfærd, loyalitet, en til en link http://www.talefod.dk Hilsen nankai |
Hejsa Som jeg umiddelbart husker reglerne er det ikke tilladt at sende uopfordret tilbud via email til sine kunder.
Det du kan gøre er enten at ringe dem op og få lov at sende en mail.
Hos SalesNordic hjælper vi tit mindre virksomheder til at få gang i salget. Kontakt os via www.salesnordic.dk hvis det har interesse.
|
Så kan man jo finde tlf. nr. og ringe - om man må sende materiale. Så skulle det være ok nankai |
Men ellers tak for nogle interesante links Nankai. |
Dato: 4/27/2006 9:49:57 AM Forfatter: Jacob H
Som jeg umiddelbart husker reglerne er det ikke tilladt at sende uopfordret tilbud via email til sine kunder.
Så længe det drejer sig om en mail, der er udarbejdet specifikt til den enkelte indkøber, tror jeg ikke på at det bliver et problem. Virksomhederne vil jo gerne have relevante henvendelser, også per mail.