Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PR og markedføringskonsulent med erfaring med PR og markedsføring over for børn og unge søges til nyt socialt website for børn og unge

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

I MovieStarPlanet Aps leder vi efter en PR og Markedsføringskonsulent der har erfaring med at skabe synlighed for et produkt blandt børn og unge i 12-13 års alderen.

I første omgang har vi brug for sparring omkring vores PR- og markedsføringsstrategi, herunder hjælp til at finde ud af hvor meget vægt der skal lægges på PR i forhold markedsføring, samt afklaring af hvilke metoder og medier der virker over for børn  i 12-13 års alderen.

Kort om MovieStarPlanet:

MovieStarPlanet er et socialt website hvor børn og unge samarbejder med deres venner om at lave små tegnefilm. Tegnefilmenes replikker skrives og indtales på engelsk og børnene får derved trænet deres mundtlige og skriftlige engelsk. MovieStarPlanet er en blanding af Facebook og YouTube for børn og unge tilsat et læringsperspektiv.

På MovieStarPlanet opretter børnene hver en virtuel filmstjernefigur som de bruger i tegnefilm sammen med deres venners figurer. Børnene kan dele deres film med andre brugere, og kan give hinandens film kritik. Afhængigt af  populariteten af de film de laver, vil børnenes filmstjernefigurer optjene virtuel berømmelse og virtuelle penge, som giver nye muligheder i de næste film. Den løbende udvikling af den virtuelle filmstjernefigur giver MovieStarPlanet et stort element af spil og konkurrence som børn synes er sjovt.

MovieStarPlanet udvikles med støtte fra Videnskabsministeriet og i samarbejde med Danmarks Pædagoiske Universitet og en række folkeskolelærere.

MovieStarPlanet lanceres i december 2008.

Hvis du er den PR konsulent vi søger så ring eller skriv til Stig Nielsson på 60 61 12 76 eller sn@moviestarplanet.com.

Mvh. Stig Nielsson

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed ide. Det havde jeg brugt mig af hvis jeg var i den alder. 100%.

Gode muligheder for at benytte sig af nogle af de nye "kreditkort til børn" Cool 

Jeg havde æren af at se Rasmus G. Kristensen fra www.integral.dk snakke om pr til et seminar på iværksætter messen. Jeg fik det indtryk af at han var meget dygtig, og meget dyr :)
Tag fat i ham, hvis i mener at jeres projekt fortjener en som er meget dygtig. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)