Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værktøj til projektstyring og fildeling mm.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg mangler et godt program til projektstyring.

Jeg synes der bruges meget spildtid og sendes mange unødige mails når fire-fem projektdeltagere skal holde styr på deadlines, status og div. filer i opdaterede versioner.
 
Jeg har kigget på Microsoft project men prisen skræmmer og det virker lidt tungt, er der nogen der kender et alternativt der er let at gå til og som eventuelt er webbaseret da projektdeltagerne ofte ikke sidder sammen fysisk?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at lægge sidste pote på et online crmsystem her i virksomheden, så hvis du har lyst til at prøve det i f.eks. 14 dage, så er du velkommen til at smide mig en mail.

Det understøtter blandt andet projektstyring og deadlines samt timeregistrering på nuværende tidspunkt.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et stykke projektadministrationssoftware som rammer din beskrivelse ret godt.

Det er blevet udviklet til eget brug i sin tid men vi har også solgt nogle stykker af dem. (Det er naturligvis webbaseret)

Hvis du holder til i Århus området kan du kigge forbi til en kop kaffe og en demonstration.

Prismæssigt så snakker vi om 5.000kr til licens (engangsudgift) og ca. 5.000kr til opsætning af systemet. Den eneste løbende udgift der er ved systemet er hosting hvor vi har en god aftale med hostingbureauet resennet.dk. (Det er naturligvis for ubegrænset antal brugere)

Hvis du gerne vil høre lidt mere kan du fange mig på 40685707 eller psj@taketwo.dk

Mvh Peder

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror Meeho!™ Online løser dit problem. Med Meeho!™ Online kan du styre projekter, du kan søge efter dine filer - også i deres indhold, fx i en Word-fil - og du har altid fuldt overblik over alle deadlines og milepæle. Kig ind på www.meeho.dk, det er logisk og enkelt opbygget, og alle kan være med med det samme.

Ved tilmelding har vi en gratis prøveperiode på 30 dage - og kontakt mig gerne for yderligere information.

Alt det bedste,

Kasper.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv BaseCamp, hvilket jeg synes er et sweet lille stykke programmel. Det er hurtigt. Kan det jeg skal bruge. Og så er følelsen af at arbejde i det virkelig god. Andre programmer plejer at stresse mig.
Det er bygget op omkring Messages, To-do lists, kalender og filhåndtering(med versionsstyring på den enkelte fil).

Jeg har brugt en del forskellige efterhånden, og det basecamp har haft den største indflydelse på mig.

www.basecamhq.com (ikke affiliate link)

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt støtte op om Greyzone, og anbefale Basecamp.

Ét er at jeg synes godt om programmet, et andet, at mine kunder også har taget det til sig.

Mvh.

Thomas

E-købmand af guds nåde

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en opfølgning på denne tråd..

Er der nogen, der har kendskab til noget gratis open source software ala Basecamp? Jeg bruger selv dotProject, men ville gerne bruge et system med bedre UI og lidt færre features. Overvejer kraftigt Basecamp, men det kunne jo være, der fandtes en tilsvarende løsning, open source?

Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har præcis samme problem med dotproject - det er rimelig grimt, og det er lidt overkill... jeg brugte på et tidspunkt openproj, men det er ikke hosted, men duplikerer en MS project nærmest 100%.

Jeg ser dog ikke basecamp som værende i stand til at bruges til projektledelse på noget niveau over todolister :p

Fra Herning
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 49
Fra  Poker Tours Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger WSS (Windows SharePoint Services) her på min uddannelse.
Det kræver lige lidt tid at få sat ordentlig op, så det hele er som man gerne vil have det. Men når det så kører, så er det nemt at danne overblik.
Der er rigtig mange muligheder for hvilke funktioner man vi gøre brug af, men de er ikke til forstyrrelse hvis man bare får slået dem fra.
De funktioner jeg selv bruger er:

  • Fildeling
  • Announcements
  • Links
  • Calender
  • Opgaver

Det hele er indstillet sådan, at når der bliver skrevet nye announcements så bliver der sendt en mail til alle projektdeltagerne, ligeledes vil de modtage en mail hvis de bliver tildelt en opgave under projekttasks. Men det er alt sådan noget som man selv kan indstille efter hvordan man gerne vil have det.

Sidste ting jeg er rigtig glad for ved WSS er at det kan synkroniseres med Outlook. Jeg kan hente kalender, opgaver og filerne ind i mit outlook.

Kan varmt anbefales!
Dog kan jeg ikke fortælle noget om priser, og opsætning af selve serveren det hele kører på. Det fungere nemlig blot sådan at hvis jeg skal bruge en WSS side, så sender jeg en mail til vores IT support, hvor jeg anmoder om en side + hvem der skal have adgang til siden.

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Initiate

Prøv et Mamut's gratis seminare hvor du kan se hvor let det er at have styr på projektdeltagere, deadlines samt direkte outlook integration og meget mere.

Det bedste er hvis du er iværksætter har de en helt gratis version :-)

Jeg vedlægger link til de gratis seminare så du selv kan tilmelde dig enten i København eller Jylland.

http://www.mamut.com/dk/seminar/

Jaykay

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)