Hejsa. Jeg er en 20 årig freelancer, der leder efter noget arbejde. Min force ligger indenfor den mere kreative og kunstneriske genre, hvor fotomanipulation og til dels typografi er i centrum. Jeg studerer i øjeblikket på Krabbesholm Højskole på linjen grafisk design, og har derudover et stort kendskab til komposition og, hvad der fungerer på en flade. Jeg har ikke haft meget arbejde før (primært grundet et presset skema), men har udført enkelte opgaver indenfor webdesign og illustration.
Jeg kan tilbyde En gennemgående høj kvalitet i, hvad jeg fremstiller. En billig pris (må blive nærmere defineret efter opgavens omfang). Et engageret stykke arbejde. Jeg er meget opsat på at få lavet nogle ting, der kommer ud til folk på den ene eller anden måde. - Illustration/digital art, webdesign, logo design, layout - you name it.
Begrænsninger Jeg kan ikke kode hjemmesider og jeg har ikke beskæftiget mig med flash.
Hvis I har lyst til at se nogle af mine ting kan I kigge på http://behance.net/kuben hvor jeg har mit portfolio. |
Hej Kasper.
Jeg kan desvære ikke tilbyde dig et job lige nu, men jeg syntes bestemt det du har lavet ser pænt ud. Jeg vil blot nævne at du ved web/flash opgaver blot kan henvende dig hos mig. Jeg har god erfaring med at programmere for designere, og er desuden ganske fornuftig med priser, da jeg også selv er under uddannelse.
Så det var sådan set bare en måde for dig at udvide kompetencespektraet i det du laver. Håber du kan bruge det til et eller andet.
Venligst
Michael Valentin