Kære medamino Jeg har en god kammerat som søger job inden for mødebooking og telesalg. Han har stor erfaring inden for bl.a. mødebooking for : forsikringssælgere, rengøringsfirmaer, ejendom investeringer m.m. Han har endvidere solgt følgende produkter via telefon : lær selv cd-rom produkter, magasiner og blade,værktøj, annoncer, tele abn. m.m. Han er rigtig dygtig og ser muligheder frem for begrænsninger, så alt kan have interesse. Han er KUN interesseret i ren provision og vil KUN arbejde som selvstændig, hvor du/I modtager en regning efter aftale. Har du en opgave til ham, kan han træffes på følgende mail sommer69@forum.dk (han hedder Søren Anholt) Skriv gerne kort om opgaven og forventninger. Så vender han tilbage med en pris pr. telefon eller mail. Mvh. Chris P.S. Jeg videregiver blot opgaven da han pt. er indlagt på sygehuset og har lovet at skaffe ham noget at rive i når han kommer hjem. |
Hej
Hvor i landet er han fra?
Jeg tror godt han kunne blive populær her på Amino, vi er mange der har søgt efter provisionslønede sælgere de sidste par uger.
/ Mikkel