Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MØDEBOOKER/TELESÆLGER tilbyder no cure no pay

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære medamino

Jeg har en god kammerat som søger job inden for mødebooking og telesalg. Han har stor erfaring inden for bl.a.

mødebooking for : forsikringssælgere, rengøringsfirmaer, ejendom investeringer m.m.

Han har endvidere solgt følgende produkter via telefon : lær selv cd-rom produkter, magasiner og blade,værktøj, annoncer, tele abn. m.m.

Han er rigtig dygtig og ser muligheder frem for begrænsninger, så alt kan have interesse. Han er KUN interesseret i ren provision og vil KUN arbejde som selvstændig, hvor du/I modtager en regning efter aftale.

Har du en opgave til ham, kan han træffes på følgende mail sommer69@forum.dk (han hedder Søren Anholt)

Skriv gerne kort om opgaven og forventninger. Så vender han tilbage med en pris pr. telefon eller mail.

Mvh. Chris

P.S. Jeg videregiver blot opgaven da han pt. er indlagt på sygehuset og har lovet at skaffe ham noget at rive i når han kommer hjem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:41

Hej

Hvor i landet er han fra?

Jeg tror godt han kunne blive populær her på Amino, vi er mange der har søgt efter provisionslønede sælgere de sidste par uger.

/ Mikkel

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:55

Hej Chris

Du kan bede ham om at kigge på min hjemmeside, og hvis han vil sælge mine services mod provision, kan han kontakte mig.

Jeg skal med glæde lave en hjemmeside til ham, med tilhørende e-mail, på et domæne efter eget valg, til en fair pris.

Mvh
Brian 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 24. Aug 08
Skrevet kl. 14:14

Han er fra Kolding, men er pt. indlagt på sygehuset i Århus. Jeg tror dog at jeg er kommet til at oprette dette tilbud i den forkerte kategori... Nogen der ved hvordan man flytter den :-)?

Brian : Jeg skal give din besked videre

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 14:27

Du må ønske ham god bedring. Det lyder til at han får masser at se til, når han er klar igen. 

Hvis han mod provision vil sælge billeder til forlag m.v. til brug for f.eks bog-covers, ellers rights managed filer til f.eks. bureauer, kan han tage et kig på www.VisionEye.dk, og kontake mig hvis det skulle have interesse.

Mvh
Brian 

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 17:59
Hej Chris Hvis han gerne vil sælge tele abn. så må han gerne kontakte mig.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 24. Aug 08
Skrevet kl. 19:40

Hej igen

I må meget gerne maile ham, hvis i har et produkt eller møder der skal bookes. Jeg har blot oprrettet tråden for ham.

Nogen der ved hvordan jeg flytter tråden, da jeg skulle ha smidt den i "jeg har et godt tilbud til dig "???

Chris

Fra Rødovre
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:01

hvilken slags tele abb er der tale om?. altså hvilket teleselvskab? For det kunne måske ha interesse for mig :)

Nytænkende koncept til rekruttering med www.shortlist.dk Shortlist Sourcing til rekruttering.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)