Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website marketing budget ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en virksomhed som tidligere har kørt ugentlige annoncering i Erhvervsbladets trykte udgave. Men i det seneste år er vores Addwords kampagner begyndt at kaste langt mere trafik og derved salg af sig, så vi har besluttet at stoppe vores annoncering i avisen, for at bruge vores energi på nettet og www.genpack.com i stedet.



Problemet er nu at selvom vi skruer helt op for Addwords kontoen på DK/skandinaviske søgeord, så kan vi ikke bruge mere end max 2000,- pr. md. grundet den manglende søgning på vores søgeord (vi rammer emballage forbrugere), produkterne er brede i segment og vi burde ramme en stor del af samtlige virksomheder i DK som har en lagerfunktion eller produktion.


Vores annoncering hos Ervervsbladet var væsentligt dyrere, så nu ligger vi med en portion penge som vi ikke ved hvor vi skal placere LUKSUSPROBLEM. Vi vil meget gerne promovere vores site yderligere på søgemaskinerne (google). Vores placeringer i søgeresultatet er også gode, vi ligger stort set i top på alle de relvante, vi har ca. 120 søgeord.


  


Da vi har et bredt program af varer, overvejer jeg at lancere et site som kun omhandler én af varegrupperne, for på den måde at kunne markedsføre 2 websites, jeg vil stadig bibehlode den vare gruppe på vores hovedsite www.genpack.com, men bare køre den paralelt, med ændringer i teksten på sitet og i søgeordene.


 


Er der nogle som har erfaringer med den måde at annoncere på ?


Vi er ikke interesseret i en masse trafik som ikke er relvant for vores vare !


 


Eller super sejt forum !!


 
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Uden at have alt for meget forstand på google, og de andre større søgemaskiner så skal du passe på de ikke opfatter dit nye site som en slags kopi af det gamle, det bryder de sig ikke meget om og i værste tilfælde fjerner dig fra indexet.


Prøv se om det ikke skulle være muligt at få Mikkel DeMib til at komme med et bedre og mere rigtigt svar end mit :)

 

Derudover synes jeg det lyder som en god ide, hvis det produkt i ønsker at tage ud som særskilt er en smule anderledes end de andre.

Håber du kunne bruge mit input


Mvh Martin
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input Martin.


Vi vil prøve at ændre en del i teksten, bruge nogle andre ord, og måske andre billeder, og et andet domæne navn, som har relvans for sitet.

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var da så lidt, held og lykke med projektet
Tilmeldt 20. Jul 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Chr. hoffmeyer

 

Det er vældig spændende at høre om andres forventninger til annoncering på nettet.

 jeg kan følge dig da jeg selv har brugt nettet som annoncering.

Resultaterne har været skiftende, men min erfaring siger mig at du skal gå efter høj rank, ved populærer søgeord og ikke så meget mangfoldigheden.

Der eksisterer noget der ligger på www.roskildefjord.dk , det er relativt nyt og overholde hvad de lover, i modsætning til mange af de andre "dyre drenge" Ganske effektivt.

En anden mulighed du har er at få en masse sider til at linke til dig, oprette nyhedsbreve.

Du kan også kontakte ahaa.dk de kan trylle med rank.

Håber der er noget brugbart imellem.

 

Venlig hilsen

L.
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 03:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Christoffer,


Google er en god ting på mange måder, men målrettede produkter som jeres bør også kommunikeres ud målrettet. Med eksempelvis ewire, som jeg til daglig sidder som marketingchef for, så søger menigmand jo ikke på "betalingsløsninger" via Google. I har lidt det samme problem for mig at se. Løsningen må være dygtig PR, og har du brug for lidt input eller assistance, så smid mig en mail på jonathan@engodsag.dk

 

VH Jonathan Løw.
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jonathan

Vi er ikke uenige i at PR er kongen, ingen tvivl om det.
Men jeg ville blive meget overrasket hvis alle der har brug for en betalingsløsning, ikke på et tidspunkt har brugt Google til at orientere sig i markedet.
Hvis ikke du står kanon godt i Google, vil du helt sikkert gå glip af en stor del af markedet.

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jonathan,
Kan du prøve at nævne nogle forslag på effektiv PR uden det koster noget?

/Casper
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)