Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervsrengøring 25% rabat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle på Amino

Vi er et mindre Firma som søger lidt nye kunder at servicer inden for Erhvervsrengøring.

Så derfor tilbyder vi nu 25% Rabat til alle nye kunder.

Vi udføre bla.

• Kontor rengøring
  • Butiks rengøring
  • Trappevask
  • ad hoc opgaver inden for erhvervsrengøring
  • Vinduespolering

Så måtte dette have nogen interesse , så er i velkommen til at kontakte os på.

Email .: info@denullyrengoring.dk

Eller Tlf.: 70 20 68 17

Telefon tiden er Mandag til Fredag fra kl. 0800 til kl. 1500 - Lørdag & Søndag Lukket

Venlig Hilsen

de Nully Rengøring - Prins Valdemars Alle 5.C 1.sal - DK-3450 Allerød - Tlf.: 70 20 68 17 - www.denullyrengoring.dk

Tilmeldt 24. Aug 08
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:13

Hej

Du kan evt. få dit budskab ud til flere virksomheder på sjælland, hvis du kontakter min chef. Kim Andersen. Han har kontakt til et stort antal virksomheder og kan videreformidle dit budskab på www.firmafordele.dk

Mvh. Chris

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 21:22

Hej Denully Rengøring.

Nu betaler vi med kroner og ører her i landet og derfor kunne det måske være relevant med en timetakst i disse enheder. De fleste mindre og mellemstore virksomheder har en íde om hvor meget rengøringstid de har brug for total for en given periode og kan på det grundlag vurdere jeres "tilbud".

Jeg går ikke udfra at jeres kunder får regninger i procenter som de så indbetaler på jeres procentkonto (evt. betaling med rabatkuponer).

Kan vi få nogle tal på bordet i stedet for det andet pjat så vi kan se om du "har et godt tilbud til os"

Det kunne også tænkes at I underbyder virksomheders nuværende leverandører med 25% uanset pris?

I supermarkederne slynger de som regel om sig med procenttegn hele tiden - det er virkelig noget der sætter fut i forbruget - priserne er underordnede bare der står store procenttegn eller udråbstegn / "udsalg". Hvis du har held med at markedsføre dig på denne måde vil jeg gerne høre om det. Jeg selv ville ikke have noget imod at lokke et par kunder "i fælden" på den konto :

Skulle du have svært ved at gennemskue det jeg har skrevet 100% vil jeg blot understrege

Jeg kan forresten se på cvr-registret at I er nystartede - hvis du ikke har kørt firma før har du endnu ikke haft chancen for at blive blodbrødre med din revisor (spille golf med ham og gifte din fætter ind i hans familie) - hvis du selv kunne være interesseret i et godt tilbud på bogholderi må du endelig sige til.

Held og lykke til med rengøringen.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Fra Allerød
Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:51

Hej Alle på Amino

Vi er et mindre Firma som søger lidt nye kunder at servicer inden for Erhvervsrengøring.

Så derfor tilbyder vi nu 25% Rabat til alle nye kunder , Time prisen er 220,- kr eksl. moms

Såfremt det er en fast rengørings opgave hver måned gives der et fast tilbud , hvor der så trækkes 25% fra den første måned.  

Vi udføre bla.

• Kontor rengøring
  • Butiks rengøring
  • Trappevask
  • ad hoc opgaver inden for erhvervsrengøring
  • Vinduespolering

Så måtte dette have nogen interesse , så er i velkommen til at kontakte os på.

Email .: info@denullyrengoring.dk

Eller Tlf.: 70 20 68 17

Telefon tiden er Mandag til Fredag fra kl. 0800 til kl. 1500 - Lørdag & Søndag Lukket

Venlig Hilsen

de Nully Rengøring - Prins Valdemars Alle 5.C 1.sal - DK-3450 Allerød - Tlf.: 70 20 68 17 - www.denullyrengoring.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 13:27

Jeg vil lige gøre lidt reklame for et rengøringsfirma som jeg har været meget tilfreds med. Jeres firma er helt sikker også et udemærket firma men jeg har haft stor glæde af Dansk Rengøringsservice. De tilbyder også erhvervsrengøring som I gør..... måske der er mulighed for et samarbejde?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)