Jeg har for lidt over 2 mdr. siden lavet en web-shop med blomsterkort - men jeg har ikke fået en eneste ordre! Jeg har lavet ad-words hos Google og der er i gennemsnit 15 inde på min side om dagen. Ja, hvad er der mon galt - har jeg bare et forkert produkt, eller får jeg bare ikke fat i de rigtige mennesker? Jeg er meget i tvivl om jeg skal sælge direkte til private eller til f.eks. blomster- og brugskunstforretninger. Jeg har lavet en direct mail og sendt den til 25 blomsterforretninger - men der er ikke rigtig bid når jeg følger op på telefon. Jeg sælger direkte til en enkelt blomsterforretning som har godt salg af mine kort. De sælger dem til kr. 25 - jeg selv tager kr. 8 (ex. moms) i min web-shop. På en eller anden måde synes jeg, jeg går glip af nogle penge!! Så derfor er jeg begyndt at tænke meget på om jeg skal satse på nogle forhandlere eller på direkte salg til private!! J Jeg har en god samarbejdspartner (PR-bureau) som formentlig vil kunne få en omtale af mine kort med i et ugeblad eller magasin. Her vil det jo se godt ud, hvis jeg kan henvise til nogle flere forhandlere på min hjemmeside. Pyh ha - det var en ordentlig smøre. Mon der er nogen der orker at give mig råd til at komme videre. På forhånd 1000 tak. Lotte Simonsen Room of Design http://shop.roomofdesign.dk |
Hej Lotte
Der er set længere og værre smører herinde ![]()
Jamen hvad kan jeg sige: Markedsføring, markedsføring, markedsføring. ALT kan lade sig gøre med det - næsten.
Dette kræver naturligvis kapital. Hvis denne er lille eller ikke-eksisterende, så skal du helt klart satse på PR. Der kommer du langt, eller ingen steder - men for få penge.....