Hejsa, Jeg skriver fordi jeg gerne vil have min egen butik, har 7 års erfaring fra branchen, og så det sidste år har jeg arbejdet som økonomiassistent. (For at få forståelse for begge side af hegnet) Jeg ville super gerne have en butik som sælger sportsudstyr, altså løbetøj, sko, tasker, kost tilskud altså en regulær sportsmaster/intersport bare med tilknyttet webshop. Så ideen er ikke unik, men jeg ved jeg kan gøre det bedre. Jeg kan ikke låne penge i banken, da jeg har noget gæld fra mit sidste forhold (købt lejlighed som er faldet 250K i værdi). Så jeg skal nok ud og lede efter en investor, og det er jo ikke nemt. Så det jeg i virkligheden spørger om er hvordan får man kontakt til en evt investor, hvad skal der udarbejdes. Jeg søger nogle erfaringer, evt en til lidt sparring. Jeg ser frem til at hører fra jer! |
Hej,
Jeg har tidligere selv været i dialog med en kapitalfond, hvorfor jeg mener, jeg har fået en forståelse for hvad en investor gerne vil se/have. Du kan muligvis finde inspiration på min hjemmeside, du finder herunder.