De sidste 2-3 år har jeg arbejdet på en ny unik software-løsning inden for Business Intelligence (BI) og Object-Relational Mapping (ORM). Projektet er så langt, at jeg har en færdig prototype (skrevet i Java) og en ret klar plan for videre udvikling for så vidt angår teknikken. En færdig løsning vil uden tvivl have et overordentligt stort potentiale både nationalt og internationalt, da der er tale om en løsning, der ikke eksisterer i dag, og som udfylder et hul i markedet både i forhold til teknologi og forretningsmæssigt indhold.
Om mig: 42 år, Cand. Act., erfaring gennem 20 år med BI, 4-5 år med Java Lad mig høre fra dig/jer, såfremt du/I mener at kunne bidrage i forhold til ovenstående (partner/investor/programmør) eller i første omgang er interesseret i en mere uddybende beskrivelse. Jeg hører også meget gerne fra andre iværksættere, som har erfaringer med at skalere et enkeltmandsprojekt (i mit tilfælde en færdig prototype) op til en forretningside.
Med venlig hilsen Jesper Sahner Pedersen |
Unik software-løsning inden for Business Intelligence og Object-Relational Mapping
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)