Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik software-løsning inden for Business Intelligence og Object-Relational Mapping

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

De sidste 2-3 år har jeg arbejdet på en ny unik software-løsning inden for Business Intelligence (BI) og Object-Relational Mapping (ORM). Projektet er så langt, at jeg har en færdig prototype (skrevet i Java) og en ret klar plan for videre udvikling for så vidt angår teknikken. En færdig løsning vil uden tvivl have et overordentligt stort potentiale både nationalt og internationalt, da der er tale om en løsning, der ikke eksisterer i dag, og som udfylder et hul i markedet både i forhold til teknologi og forretningsmæssigt indhold.

Jeg har derfor behov for at finde forretningspartnere/investorer, som udover ledelse, økonomi og erfaring mht. BI har det nødvendige netværk på teknik-siden. Da den underliggende teknik her er ekstrem kompleks, er der behov for rekruttering af de bedste Java/C#-programmører. Via mit eget netværk har jeg kontakt til et par af Danmarks dygtigste SAS-programmører, og via et andet Java-projekt jeg arbejder på, har jeg særdeles god erfaring med et ukrainsk software-firma gennem et par år.

Nøgleord:

• Business Intelligence (BI) og Object-Relational Mapping (ORM)
  • "low-level" datamanipulation (grunddata, store datamængder) ved brug af moderne objekt-orienteret programmeringssprog (Java/C#)
  • prototype mange gange hurtigere end løsninger baseret på traditionelle client-server databaser som f.eks. MySQL og også hurtigere end løsninger baseret på embedded databaser som f.eks. HSQLDB og H2
  • alternativ til kostbare, proprietære, licens-baserede BI-systemer
  • ingen brug af traditionel SQL
  • ren objekt-orientering uden indkapsling af SQL

Om mig: 42 år, Cand. Act., erfaring gennem 20 år med BI, 4-5 år med Java

Lad mig høre fra dig/jer, såfremt du/I mener at kunne bidrage i forhold til ovenstående (partner/investor/programmør) eller i første omgang er interesseret i en mere uddybende beskrivelse.

Jeg hører også meget gerne fra andre iværksættere, som har erfaringer med at skalere et enkeltmandsprojekt (i mit tilfælde en færdig prototype) op til en forretningside.

Med venlig hilsen

Jesper Sahner Pedersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)