Hej aminoer. |
Det skal lige siges at det er omkring et år siden, så designet kan muligvis være lavet om.
Derfor kunne det være fedt hvis du gad at smide et link, hvis du "bare" kender et stort reklamebereau i Kbh.
Hej aminoer. |
Det kunne godt lyde som Adtomic's gamle hjemmeside? De har i hvert fald haft Carlsberg som kunde og haft en flash-side på et tidspunkt. Om der var en stor mand, der dansede, ved jeg ikke. Hvis det var dem, er deres side for længst ændret til en ultrasimpel visitkort-side. |
Hej Alex Jeg kan så afsløre at det er & Co der har Carlsberg som kunde. Jeg arbejder selv for & Co, så du skal være velkommen at kontakte mig for mere info. Mvh |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Måske det var www.123Design.dk ? |
Nej, det er & Co... |
Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk
Hej Alex Fik du kontaktet & Co? Mvh |
Hvorfor det? Det er jo "& Co" han leder efter... |
Rolig rolig nu - nu har vi snart fattet at det muligvis er "& Co"
Den han kom med "BBDO.dk", syntes jeg dog minder meget mere om det beskrevede. og passer også med de store kunder - det eneste der ikke passer er Carlsberg, det kunne være en smutter.
"& Co" minder jo ikke det der ligner om det beskrevede |