Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bekræftelse?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen der kender en metode på om dette kan lade sig gøre på? - enten ved kodning, en service? eller er det alt for indviklet?

Jeg modtager en email med et link, ligesom et aktiveringslink - når så jeg trykker på det, så bliver der sendt en SMS til ham som har sendt mailen til mig? i form af bekræftelse af at jeg har modtaget mailen :)

Håber i forstår :)

Med Venlig Hilsen

Michael

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 11:59

Det skulle nok kunne lade sig gøre, det kræver jo blot, at du har en SMS gateway koblet på dine hjemmeside. Når du klikker på dit aktiveringslink, så bliver der sikkert lavet et databasekald der "fodre" sms'en med de oplysninger som modtageren af sms'en har brug for.

I hvilken sammenhæng skal du bruge det?

Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 12:09

Lad mig give et eksempel

Jeg har en frisør salon hvor folk kan bestille tid online

Når kunden bestiller en tid mandag kl 12.00

Så får jeg en mail om det, med en form for link .. Når jeg så trykker på det link, så modtager kunden en SMS på det mobil nummer de har oplyst ved bruger oprettelse - "Din tid er hermed bekræftet - Hilsen Frisør et eller andet"

Men er det noget der kan lade sig gøre, uden det koster en bondegård?

Takker for hjælpen

Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 12:10

Men så igen - er det nok en for dyr løsning, da jeg selv skal betale for SMS'erne

Så det måske lettere bare at sende en bekræftelse pr. email? :)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:27

Min frisør bruger selv den fremgangsmåde hvor de sender en mail med et link til bekræftelse. Dagen før jeg har tid, får jeg så en SMS reminder. Med de frisørpriser der er i dag, så betyder de ca. 40 øre nok ikke det store, hellere det, end at en kunde glemmer sin frisørtid og du derved mangler en indtægt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)