Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online Markedsføring - kom i gang for små penge, Certificeret i Google Adwords..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 60
Fra  Stepnote, Lauenborg Coaching Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Kunderibixen.dk hjælper virksomheder med Online Markedsføring gennem redskaberne Google Adwords og Yahoo Overture. Jeg Bo Lauenborg er Certificeret i Google Adwords og er selv Iværksætter med mange års erfaring i Markedsføring, både offline og online. Læs min profil her

Benytter du allerede Google Adwords
men får du ikke vedligeholdt det, eller det ud af det som du forventer, så prøv undertegnede i et par måneder, så er jeg sikker på jeg kan vende din oplevelse fra negativ til positiv.

Benytter du ikke online Markedsføring, fx Google Adwords
så anbefaler jeg det varmt, gennem de sidste 4 år har jeg benyttet det flittigt til mine forskellige virksomheder og har kun gode oplevelser med det.

Komissionsaftale - betal kun når du sælger eller får trafik
Kunderibixen.dk tilbyder sine Google Adwords kunder, kommssionsaftale, således de kun betaler til os når de sælger, får et kunde lead eller får trafik via annonceringen.

På den måde er du sikker på at du får værdi for dine penge, plus at du får en topmotiveret konsulent, der ikke bare sidder og hæver sin fede konsulent hyre uden at røre en finger:-)

Bemærk: at den første måned ikke er kommssionsbaseret da den bruges på at indhente et datagrundlag for udregning og aftale omkring en kommission.
Dette kan fraviges i tilfælde hvor der er tilstrækkelig data til at udregne en fast kommission.

Første måned koster 1150,- kr. eks. moms for oprettelse af max 3 annoncegrupper.
OBS: Efter første måned er aftalen kommssionsbaseret, hvorfor du kun betaler den aftalte kommission pr. lead eller salg herefter.

Du kan også vælge at betale et fast abonnement, hvis du ikke ønsker kommisionsløsningen - det vigtigste for mig er at vi finder en løsning vi begge kan stå inde for.

Kontakt mig endelig for yderligere information, læs mere her

Tak for din tid

Venlig hilsen
Bo Lauenborg

www.stepnote.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)