Hej Aminos Jeg skal til at starte som vognmand, men kan ikke finde noget fast kørsel. Jeg har mod på at køre ALT.
Avise, sodavand, hvad end det skulle være.
Hilsen Iseja
Hvis i har en god idé eller forslag.....
|
Kørsel
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hej Prøv evt. distributionsservice de ligger vist nok på borgmester christansensvej i sydhavnen, eller berlingske trykkeri på avedøre, få lavet aftaler om ekstra vogn hos andre vognmænd rundt om i byen, både store og små, kom ind i div. sammenslutninger, den vej gik jeg og sluttede med 11 vogne på gaden.
Prøv evt. at kontakte minitrans de har lige søgt vogne
Produktionsleder
Michael Kastaniegaard
Afdeling: Produktion Direkte: + 45 72 42 42 25 Mobil: + 45 20 75 04 01 E-mail: mk@minitrans.dk |
Venligst
René Buch
Tak. det vil jeg prøve. Minitrans søger ikke længere nogen. Bladkompagniet har jeg også prøvet men det har ikke lykkes mig at få noget kørsel.
Mvh
Iseja
|
Hej Bent. Det vil jeg også gerne men ved ikke helt, hvordan jeg skal komme ind til dem.
Men Tak..
Hilsen
Iseja |
hej mit navn er Brian og er hetl ny her inde... jeg står med den samme udfordring nemlig og skal finde noget kørsel.. jeg har stadigvæk mit faste job men har ca 200k og starte op på. så hvis nogle har nogle gode ider ville det være dejligt og høre fra jer her inde... mvh Brian Mau |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)