Hej Aminoer
Jeg har over de sidste par måneder gået og grublet/udtænkt ideer til forskellige produkter som jeg gerne vil fører ud i livet. Jeg vil gerne have din ærlige feedback inden jeg begynder at undersøge markedet m.m.
Der skal siges, at jeg er studerende som Constructing Architect og min store lidenskab er brandsikring/rådgivning som helt sikkert er det jeg efterfølgende skal beskæftige mig med. Deraf har jeg lavet www.pyrokinetech.com som er et lille hobby project.
1. Webshop med salg af røgalarmer
Jeg har tidligere vendt den herinde og havde mere eller mindre alt klar men måtte stoppe op igen. Jeg er simpelthen ikke i stand til at tjene nok på det fra leverandørerne. Jeg tjener kun omkring 90 kr. for en alarm der koster 360 kr. Så den er lagt lidt på hylden igen da jeg ikke helt syntes det er nok, da det trods alt er kvalitets alarmer.
2. Software "program"
Produktet henvender sig til forsikringsselskaber, mæglere m.m. Produktet et mindre software program hvor modtageren kan læse alt om brandsikring, førstehjælp, tyverisikring af huset. Samtidig er der råd til hvordan man forbereder sig til forskellige naturkatestrofer og hvordan man fx. dækker et tag af efter at enekelte tagsten er faldet af. Alt dette gennem artikler, billeder, videoer m.m. ja, gennem e-læring.
Programmet vil også indeholde et mindre brand/førstehjælps kursus for hele familien (ikke noget jeg selv laver)
Så grundlæggende er det viden omkring sikring af huset, familien, dyr og værdier.
Jeg forestiller mig programmet leveret som cd evt. medfølgende en røgalarm. ..... kan også leveres 100 % online
3. Sikkerhedstjek af huset
Dette produkt er henvender sig direkte til forbrugeren men kan også sælges til mæglere der kunne "lokke" med at dette fx. inkl.
Det du får ud er en konsulent som selvfølgelig har en masse omkring netop overstående (produkt 2) han kan enten give en masse råd omkring fx. placering af røgalarmer, ildslukker osv. Endnu bedre, han kan installere udstyret. Brandudstyr, førstehjælps udstyr osv.
Produktet kan egentlig også køres videre til telefonisk rådgivning, men har ikke tænkt videre over det.
Det var MEGET kort om de forskellige produkter. Hvad tror du mest på og hvad vil du anbefale mig. Hvilke produkter tiltaler dig mest /mest mulige? Nogen der skal smides væk med det samme....