Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dildo homeparty, hvordan ??.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Sødring / Udbyhøj
Tilmeldt 30. Oct 07
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i ca. 6 måneder haft forhandling af forskellige sexlegetøj som vibrator, dildoer og 1000 vis af andre gode sager og solgt fornuftigt godt af varen.

Nu vil jeg gerne udvide salget med homeparty men jeg mangler lidt info. om hvordan man starter, hvordan kommer man i kontakt med værtinder og gode kvindelige sælgere.

Har du / i nogle gode info. / ideer af enhver art vedr. homeparty så modtages disse med kyshånd, selvfølgelig også de negative, men selvfølgelig er det muligt at lave dette og jeg vil gerne videre med salget.

Mvh. Jan Sørensen.

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

ideen med homeparty omkring dildoér osv er jo efterhånden en ret populær ting så forstår godt du gerne vil ind på det marked nu er jeg selv en rutineret homeshopping sælger og at starte op er altid utrolig tungt og der skal virkelig ligges timer i det  jeg startede med at bruge venner og bekendte  og så valgte jeg at bruge facebook hvilket jeg har haft kæmpe succes med da man tit og ofte rammer en størrer menneske skare men pas på medc at presse vennerne for hårdt da de let kan blive ireteret over at man spørger dem for gang nr 20 men alt i alt er mit råd FB det har givet mig  minimum 20 møder om måneden

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)