Det ville skønt med en oversigt over nye tråde et sted på amino.
I dag kan jeg kun finde frem til et sted, hvor alle nye tråde+ alle nye svar på tråde er listet.
Måske kigger jeg bare det forkerte sted?
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg søger ikke alle meddelelser. Når der kommer en helt ny tråd vil jeg gerne have en oversigt over disse. Når jeg har set dem igennem kan jeg hurtigt se, hvad der har min interesse.
Today giver jo en oversigt over alle indlæg - så der skal man stadig sidde og sortere.
Ideerne er gode, men det er ikke noget som systemet kan i dag desværre. Der er to løsninger. Enten er det noget Ideal BB laver til os og det sker nok ikke foreløbigt eller også er det noget der skal laves af "mig" og det sker desværre heller ikke foreløbigt. Så jeg må skuffe jer med at det nok har lange udsigter.
Siden er sløv fordi det kører på en testserver der kører en del krævende ting og samtidig ikke er alt for hurtig. Jeg har dog længe haft planer om at flytte den i takt med at der er flere og flere der bruger den, jeg tør dog ikke sige hvornår det bliver.
Grunden til at du ikke kan logge ind er at IdealBB ikke tillader log ind via en frame fra en anden side jeg har været i kontakt med deres support, og det er ikke noget man kan gøre noget ved desværre.
Mhs. til hastigheden kan jeg prøve at lave en cached udgave af oversigten i stedet for, så vil den være en del hurtigere. Jeg smider lige en opdatering når/hvis jeg får lavet noget :)