mvh Hans |
Dato: 4/24/2006 8:42:49 AM Forfatter: Kurt Moskjær AndersenDer er også den klassiske BarBar Bar
Eller den lidt mere elefantagtige Barbar Bar
Hans
mvh Hans |
Eller den lidt mere elefantagtige Barbar Bar
Hans |
Støvlen.....min far fortalte engang om hvordan ham og hans kammerater drak støvle. En glasstøvle. De sad på bar, fyldte de 7 liter øl i og så gik den ellers rundt, og den der drak NÆSTSIDST skulle betale hele støvlens 7 liter øl.
Nå, hvad med Havnebaren???? simpelt, men det er jo hvad den er!
Mvh
IK
|
Blogger & Tekstforfatter
|
Hans jo det er den stil... havnebar fortæller selvfølgelig hvad det er , men kan bedre lide navne som barbar bar, abrakada Bar osv... så hvis man kan finde et med lignende ordspil som samtidig lugter lidt af havn eller kanal, vil det være lige i øjet...:-)
shoot -------> |
og hvad vinder vi så................................?
|
Blogger & Tekstforfatter
Den umiddelbare - Fisker Bar. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Okay - Hvis vi lige skal tage den seriøse pen frem. Hvis dine kunder er fiskere og "lokale storforbrugere", vil jeg foreslå dig at vælge nogle af de oplagte meget enkle - hyttefadet, havkatten, galeasen, eller den kendte Aalborgensiske Tranque Bar.
Hvis dine kunder primært er turister, sejlere o.l. vil jeg foreslå noget mere elegant.
Hvis dine kunder er helt unge - så skift alle s''erne ud med z. Havgazzen, znapzz, zprutdepotet, zpruttzz,
Hvis vi skal holde os i kanal-genren, og med forholdsvis neutrale navne, kunne du kalde baren for Amstradam eller Venedig.
mvh Hans |
Kunderne skulle gerne være turister, lokale i alle aldre.... Hvad siger i til kanal no. 5 (lidt ligesom chanel no. 5) :-) |