Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

markedsføre webshop offline

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Hvordan synes I jeg på bedste vis kan markedsføre webshoppen offline. (Ved godt Martin skriver i e-pusher, at den bedste måde at annoncere en online forretning er online markedsføring)

Og så får jeg snart 1000 visitkort, som jeg osse søger råd om, hvordan jeg bedst får dem uddelt? Nogen der har nogle gode fif?

Venligst

Allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:10

Hej Allan

Der er ingen af vores kunder der har haft gode erfaringer med offline markedføring af en webshop og der er svært at måle effekten af den. Hvad skulle argumentet være for at markedsføre sig offline efter din mening?

Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 11:43

Hej Henning

Argumentet er, at det stadig er rigtig mange mennesker som er på internettet hver dag, men som ikke sørfer rundt lige som vi andre gør. De er online for at kigge på en eller flere bestemte sider, som de kender, og ikke andet. For ikke at miste disse potentielle kunder, bare fordi de ikke er så vant til at sørfe rundt og kun besøger de steder de kender i forvejen, så må man annoncere offline.

Jeg har f.eks. en kunsine og moster, som begge handler på nettet, men som ikke googler sig frem til evt. sælgere. De køber i shoppe, de har hørt om fra andre. Det kan godt være det virker mærkeligt for os, men dem skal vi osse tage højde for, hvis vi vil have dem som kunder  og bruge penge i vores forretning.

Og så er mit marked et forholdsvis lille marked (Færøerne), hvor vi er forholdsvis meget bagud i forhold til danskeren og resten af verden, når det gælder internethandel. Vi er på vej fremad, men det tager lidt tid her oppeSmile

Så det var mit argument Henning.

Venligst

Allan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)