Hej Aminos, Som nogen af jer ved driver jeg ggfree.dk, som er den danske version af et website directory, indeholdende online konkurrencer. Vi afholder ind imellem interne konkurrencer som denne: http://ggfree.dk/ggprizedraws/thebeautyshop/ og til disse konkurrencer skal vi bruge nogle præmier.
Hvis der er nogle af jer som har lyst til at sponsorere disse konkurrencer vil det være super.
Det kan være alt fra en kasse kondomer til film og reg. nøgler til to timers SEO og hvad man ellers kan finde på af sjove ting som er værd at bruge lidt tid på for at vinde
Til gengæld bliver I eksponeret som sponsor i de nyhedsbreve vi sender ud, samt i selve konkurrencen. I øjeblikket er det lige under 10.000 brugere. Vi kører typisk en intern konkurrence over 1 måned, og vi udsender vores nyhedsbrev ugentligt.
Så vi linker til direkte til jeres sites og skaber ikke bare branding effekt men også direkte besøgende fra konkurrencen. Hvis I er interesserede, så smid mig en mail på kontakt@ggfree.dk
Så, tag et kig på sitet og se om det kunne være interessant. I kan se vores konkurrence kategorier og resten af ggfree''s konkurrencer her: Http://ggfree.dk
|
Hej Claes N.
Når nu du selv nævner det :) en kasse kondomer er hermed deponeret ;) Skriv til mig på cs@ripnroll.dk så kan vi finde ud af det :)