Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg kom i avisen!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har længe været passiv tilhører, men nu har jeg endelig fået lavet en bruger. Jeg synes Jante-Tæskeren er et fedt initiativ, omend jeg stadigvæk mener, at janteloven kun eksisterer, der hvor man selv lader sig begrænse af den.

Nok om det. Jeg vil gerne prale med, at jeg, som 20-årig, har fået bragt min første klumme i Danmarks næst-mest læste avis:

http://jp.dk/meninger/breve/article1424339.ece

Den kommer ikke til sin ret på nettet. I avisen fylder den knap en side med et stort billede.

Jeg er super stolt!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er velskrevet og relevant læsning, Ulrik.

Der er elementer i din gennemgang, som jeg ikke mener bør efterleves knivskarpt, idet læsningen netop varer evigt (modsat et telefonopkald), og derfor har værdi såvel i øjeblikket, men også som isoleret budskab og meddelelse dagen efter.

Der er foskel på kommunikation, der afkræver umiddelbar handling eller deltagelse af modtageren, og så en mere informationspræget tekst. Eksempelvis din kommentar, som journalisten meget apropos har lagt online kl. 03.00;-).

Som udgangspunkt fanger jeg dit indlæg som et velment opråb. Det fungerer, og når først man først gør sig tanker... undrer sig og argumenterer for sin sag, ja, så bliver det relevant læsning, der sætter tanker i gang hos læseren.

Godt gået - og tillykke med spaltepladsen i kommunikations-demokratiet, som heldigvis stadig har plads til tanker og ikke kun nyheder:!

Fra Køge
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmærket - godt gået!

Gode tanker og velskrevet. Det kunne jeg fanme ikke have gjort, da jeg var 20!

mvh, Lasse

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for svarene. Det er virkelig rart med lidt ros, og jeg forstår så sandelig formålet med det her forum. Der er ikke noget som en indsprøjtning selvtillid.

Forresten, så har jeg netop modtaget en e-mail fra et af landets førende nyhedssites indenfor IT.

http://www.comon.dk - De bringer min klumme på fredag, så jeg ser meget frem til at få respons på den der fra også.

Jeg ønsker jer god vind!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)