Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står og er i gang med at opstarte min egen blog, og jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre jeres tanker om nogle ting og sager.

Først og fremmest, Hvad betyder mest for jer, når i danner jer et førstehåndsindtryk af en blog?

Hvilken features synes i kunne være fede at se på en blog? Med andre ord, hvordan vil jeg kunne holde jeres interesse udover spændende artikler?

Andre konstruktive meninger eller andet godt, kom med detWink

De bedste hilsner

Nicolai Larsen

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 01:39

Hej Nicolai.

NicolaiLarsen:

Først og fremmest, Hvad betyder mest for jer, når i danner jer et førstehåndsindtryk af en blog?

Man kan ikke komme udenom at designet spiller en rolle. Jeg går konsekvent videre når jeg ser noget standard, da det skriger langt væk af "under konstruktion". Dernæst at jeg rent faktisk får noget ud af at læse den - er det tomme ord eller er det konkret indhold, som jeg efterfølgende ønsker at læse mere om. Såfremt det er det, er jeg overhovedet ikke bleg for at føje den til diverse favoritter.

Jeg ved godt at jeg nu har bevæget mig udover førstehåndsindtrykket, men hvis den så bare nogle gange om måneden med nogle virkelig brugbart indhold er det bare perfekt!

NicolaiLarsen:

Hvilken features synes i kunne være fede at se på en blog? Med andre ord, hvordan vil jeg kunne holde jeres interesse udover spændende artikler?

Det kommer an på om den er personlig, corporate, emne-relateret eller hvad den er. Kan du løfte sløret lidt for hvad du vil blogge om?

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 20:03

Det kan du tro Martin.

Jamen bloggen vil indeholde alt fra artikler til anmeldelser om alle emner indenfor personlig udvikling, dvs. artikler om alt om forhold, følelser, sex, økonomi, spiritualitet, træning. Det er kun fantasien der sætter grænser.

Jeg vil personligt afprøve diverse principper/teknikker jeg læser fra bøger og holde dagbog over det, samt fortælle om specielle oplevelser jeg gør mig.

Mit formål med bloggen er at inspirere og gøre opmærksom på indsigter som jeg har været så heldig at få snus om i løbet af årene, som mange andre ikke har været så heldige at falde over indtil nu. Mit håb er at jeg kan hjælpe både mig selv og andre med at øge vores livskvalitet.

Det var lidt om bloggen.

Jeg har endnu ikke nogen dato for hvornår den vil være oppe og køre, rent teknisk mangler jeg at få sat en tiltrækkende blog sammen, som skal sørge for at i bliver hængende på den.

Btw. Hvis der er nogle webbureauer der læser det her indlæg, som gerne vil støtte en god sag og mig med opbygning af en super lækker blog, så send et brev eller læg et indlæg, så kan vi tage en snak derfra.

De venligste hilsner

NicolaiGeeked

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 14:35

Det lyder rigtig spændende!

De features, du omtaler kunne f.eks. være nogle interessante personlige tests, men hvis bare indholdet er i orden, bør du komme rigtig langt, da det er et spændende område.

Jeg driver faktisk et webbureau selv, og jeg kan godt f.eks. sætte noget Wordpress op, finde eller lave et design og udvikle diverse ekstra funktioner, hvis det har interesse.

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 20:59

Det ville være super lækkert Martin.

Hvad er næste skridt? udover jeg lige skal have tænkt de sidste detajler igennem ang opbygning af bloggen. Skal vi mødes eller klare vi den over email/mobil?

De taknemligste hilsnerBig Smile

Nicolai

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 23:12

Det er nemmest at påbegynde arbejdet, når alt er på plads, så hvis du laver en plan over det hele, ville det være lige til at gå til.

Det vil være nemmest at klare den over e-mail og evt. mobil, da man kan holde løbende kommunikation der. Du er meget velkommen til at kontakte mig på info[snabela]comboweb[punktum]dk, når du engang kommer frem til noget og så kan vi tage den derfra. Smile

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 22:43

Hej Martin,

Har kontaktet dig på mailen, men eftersom du ikke lige har svaret, har du højst sandsynlig ikke set dem endnu, så gør dig lige opmærksom på det herinde ;-)

Fortsæt god dag.

Nicolai

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 00:09

NicolaiLarsen:

Hej Martin,

Har kontaktet dig på mailen, men eftersom du ikke lige har svaret, har du højst sandsynlig ikke set dem endnu, så gør dig lige opmærksom på det herinde ;-)

Fortsæt god dag.

Nicolai

Jeg er fuldt optaget 25 timer i døgnet i disse dage, så jeg har ikke fået svaret endnu, men jeg vender tilbage hurtigst muligt.

Beklager ventetiden og håber på forståelse :)

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Skrevet kl. 08:22

Det kan du tro der er Martin ;-)

Fortsæt god dag og arbejdslyst.

Alt godt

Nicolai

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 09:31

NicolaiLarsen:

1. Design.

2. Indhold (sigende/dragende titler, emner der siger mig noget).

3. At skribenten kan finde ud af at skrive, stave, sætte tegn osv. (det er der foruroligende mange der ikke kan).

NicolaiLarsen:
Hvilken features synes i kunne være fede at se på en blog?

Ikke andre. En blog indeholder indlæg, ikke alt muligt andet.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)