Hej Aminoer, Først og fremmest, Hvad betyder mest for jer, når i danner jer et førstehåndsindtryk af en blog? Hvilken features synes i kunne være fede at se på en blog? Med andre
ord, hvordan vil jeg kunne holde jeres interesse udover spændende
artikler? Andre konstruktive meninger eller andet godt, kom med det
De bedste hilsner Nicolai Larsen |
Hej Nicolai.
NicolaiLarsen:Først og fremmest, Hvad betyder mest for jer, når i danner jer et førstehåndsindtryk af en blog?
Man kan ikke komme udenom at designet spiller en rolle. Jeg går konsekvent videre når jeg ser noget standard, da det skriger langt væk af "under konstruktion". Dernæst at jeg rent faktisk får noget ud af at læse den - er det tomme ord eller er det konkret indhold, som jeg efterfølgende ønsker at læse mere om. Såfremt det er det, er jeg overhovedet ikke bleg for at føje den til diverse favoritter.
Jeg ved godt at jeg nu har bevæget mig udover førstehåndsindtrykket, men hvis den så bare nogle gange om måneden med nogle virkelig brugbart indhold er det bare perfekt!
NicolaiLarsen:Hvilken features synes i kunne være fede at se på en blog? Med andre ord, hvordan vil jeg kunne holde jeres interesse udover spændende artikler?
Det kommer an på om den er personlig, corporate, emne-relateret eller hvad den er. Kan du løfte sløret lidt for hvad du vil blogge om?