Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange flere besøgende via Google

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej.

Kan du bruge mange flere besøgende på dit website?

Så bestil info om nyt effektivt værktøj som giver dig mindst 3 x så mange besøg.

Skriv til arenagroup@mail.dk med dit tlf.nr og emailadresse, så bliver du kontaktet så hurtigt som muligt.

Mvh.

Finn

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:02

Hej Finn,

Skulle det her indlæg ikke ligge under "Jeg har et godt tilbud til dig?". (edit: Der er det så havnet nu)

Kan du lokkes til at skrive noget mere info om dette fantastiske, vidunderlige SEO-værktøjer, som giver "3 gange så mange besøgende".

Jeg kan tilføje en generel betragtning om, at den slags værktøjer som regel er bluff, på kant med Googles retningslinier eller blot videregiver helt basal SEO-information, som man lige så let kan læse sig til ganske gratis.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frank.

Det er hverken bluff eller på anden måde ulovligt.

Naturligvis skriver vi ikke i et åbent forum hvad det præcis indeholder, men du er velkommen til sende besked med dine kontaktdata.

Så kontakter vi dig med mere info, og referencer hvis dette ønskes.

Mvh.

Finn

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 11:04

Hvis du ikke i et åbent forum kan beskrive bare i grove træk, hvad konceptet går ud på, forstærker det blot følelsen af et seo-scam, som enten er helt basal viden pakket ind som en åbenbaring eller indeholder principper, som vor ven Google ikke bryder sig om.

Jeg siger ikke, at det er tilfældet med jeres koncept. (som jeg jo intet ved om pt.) 

Jeg siger blot, at din måde at kommunikere om produktet er stort set den samme kommunikationsteknik, som benyttes af de utallige scams, som promoveres i stakkevis på alskens seo- og webmasterfora.

Du er velkommen til at sende mig noget info på en pb eller den mail, jeg har her på Amino, hvis du vil overbevise mig om noget andet.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ditbrugtmarked:
Det er hverken bluff eller på anden måde ulovligt.

Black Hat SEO er jo heller ikke ulovligt, det kan bare ikke anbefales, da det kan have konsekvenser. Men skriv lidt mere, hvis du vil tages seriøst.

Venlig hilsen
Ole

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:55

Hej Frank.

Er du interesseret, eller er du bare ude på at mistænkeliggøre alt det som du ikke selv handler med?

Der er da ingen ved sine fulde 5 som beskriver deres interne arbejdsmåder i et åbent forum!

Jeg har ingen interesse i at sende dig info, eller i at overbevise dig om noget som helst.

Som du selv så glimrende formulerer det, så ved du intet om det. Vent med at beskylde nogen for noget fusk, indtil du ved hvad du taler om!

Hvis du er interesseret i at få et tilbud på en specifik opgave, hører jeg gerne fra dig, men jeg vil ikke bruge hverken tid eller kræfter på at kaste med mudder.

Mvh.

Finn

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 12:19

Hej Finn,

ditbrugtmarked:

Er du interesseret, eller er du bare ude på at mistænkeliggøre alt det som du ikke selv handler med?

Jeg er ikke ude på at mistænkeliggøre alle tilbud. Formuleringerne i dit første indlæg fik bare så mange alarmklokker til at ringe, at jeg blev nysgerrig og var nødt til at spørge lidt mere ind til produktet. (samt fortælle dig, hvordan dit indlæg kunne opfattes negativt hos en modtager).

Jeg havde altså to formål med at skrive et par indlæg til dig:

1) at få stillet min egen nysgerrighed mht. typen af produkt.

2) at fortælle dig, at kommunikationsmetoden kunne virke uheldig.

ditbrugtmarked:

Der er da ingen ved sine fulde 5 som beskriver deres interne arbejdsmåder i et åbent forum!

Hm, nu skal jeg ikke udtale mig om, hvorvidt andre er ved deres fulde fem, men jeg fandt da hurtigt et par eksempler på indlæg herinde, hvor folk gerne beskriver, hvad deres produkt går ud på. (begge eksempler fra seo-genren)

Her beskriver Mikkel Demib, hvad hans nye produkt går ud på.

Og her er et gammelt indlæg, hvor Marcel Fuursted nøje beskriver, hvad et cloaking-tilbud går ud på.

Det er heller ikke detaljerede beskrivelser af arbejdsgange, jeg har fisket efter.

Fortalte du f.eks. at det var et værktøj til optimering af egen hjemmeside, så ville jeg være klogere og kunne forholde mig til det - uden at kende detaljer, som ville bringe salget af dit produkt i fare. Det samme, hvis du kaldte det et cloaking-værktøj, et link-udvekslingsprogram, en seo brugermanual, konsulentbistand til en hjemmeside, eller en komplet seo-pakke.

Så ville jeg kunne forholde mig bare lidt til produktet, og hvorvidt det var noget for mig.

Med venlig hilsen

Frank

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:26

Hej.

Nu ved jeg da i det mindste hvordan du har opnået titlen:

"Noteret på First North"

Du pladrer jo løs i samtlige tråde!

Mvh.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:32

Det er simpelthen irriterende at nogle folk bare ikke kan tage mod saglig og fornuftig kritik.

DBM - det er for useriøst Angry

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:17

Jeg forstår ikke din reaktion Finn.....

Det er da helt legitimt at spørge som der bliver gjort. Han har endda givet eksempler på andre, som beskriver hvad de tilbyder, uden at gå helt ned i konkrete detaljer. At skrive "3 gange så mange besøgende" uden at skrive andet, virker ikke super seriøst på mig. Giv dog folk en idé om, hvad det handler om, så du får skabt interessen. Det du har gjort her i denne tråd, indtil nu, er jo blot at skabe tvivl om, hvorvidt det er seriøst...

Tag imod konstruktiv kritik i stedet og så kom med noget info, som gør dig og dit produkt interessant ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)