Hej derude :-) Mit navn er Anna - jeg er ny her på Amino og springer lige ud i mit ærinde. Jeg er en frisk pige på 30 år med en solid akademisk uddannelse bag mig og et udmærket fuldtidsjob. Jeg er BA i dansk og Cand.IT med speciale i e-learning, men har endnu ikke fundet "jobbet". Til daglig arbejder jeg inden for IT-branchen, men savner i den grad udfordringer. DERFOR søger jeg et relevant deltidsjob, eller job på løs basis, hvis nogen har behov for dette. Og hvad kunne det så være? - gennemlæsning og renskrivning af tekster - tekst til breve, reklamefoldere m.m. og jeg yder gerne relevant sparring -udvikling af manualer, undervisningsmateriale Og ellers...prøv mig. Jeg kan finde ud af en hel del. Det eneste krav er, at jeg kan arbejde hjemmefra, idet jeg også er mor til 3 herlige unger. Lyder det, som noget du kan bruge, så send mig straks en mail på: anna_tierce@hotmail.com. Jeg er altid til at snakke med og frisk på noget nyt. Mvh. Anna |
Hej Anna
Og velkommen til Amino!
Læg hellere et indlæg ind, der hedder de ting, du nu tilbyder. Det tror jeg, du vil få mere ud af...