Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et job til mig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :-)

Mit navn er Anna - jeg er ny her på Amino og springer lige ud i mit ærinde. Jeg er en frisk pige på 30 år med en solid akademisk uddannelse bag mig og et udmærket fuldtidsjob. Jeg er BA i dansk og Cand.IT med speciale i e-learning, men har endnu ikke fundet "jobbet". Til daglig arbejder jeg inden for IT-branchen, men savner i den grad udfordringer. DERFOR søger jeg et relevant deltidsjob, eller job på løs basis, hvis nogen har behov for dette. Og hvad kunne det så være?

- gennemlæsning og renskrivning af tekster

- tekst til breve, reklamefoldere m.m. og jeg yder gerne relevant sparring

-udvikling af manualer, undervisningsmateriale

Og ellers...prøv mig. Jeg kan finde ud af en hel del. Det eneste krav er, at jeg kan arbejde hjemmefra, idet jeg også er mor til 3 herlige unger.

Lyder det, som noget du kan bruge, så send mig straks en mail på: anna_tierce@hotmail.com. Jeg er altid til at snakke med og frisk på noget nyt.

Mvh.

Anna 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:09

Hej Anna

Og velkommen til Amino!

Læg hellere et indlæg ind, der hedder de ting, du nu tilbyder. Det tror jeg, du vil få mere ud af...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 11:09

Hej Anna

Jeg har lige startet en klinik for sundhed i Århus (Sulcus.dk) og har efterhånden mange opgaver til en person som dig, men desværre har jeg endnu ikke penge til at have folk på lønningslisten. Jeg er også ved at afslutte en bog som har en del læringsaspekter, det ville være godt med en som dig til at læse korrektur. Men først og fremmest har jeg nok brug for en sælger der kan generere salg B2B.

Du er velkommen til at holde kontakten for opgaver senere på året. Allerede i efteråret skal jeg have lavet et nyt website med specielt designet logo og online booking, her bliver der nogle tekstmæssige udfordringer. Men alt afhænger af salget de kommende måneder. Opgaver er der altså nok af.

Hvis du kender nogen med interesse i salgsarbejde må du meget gerne sige til.

Mvh. Erik Back, sundhedsøkonom

www.sulcus.dk

t: 20 21 69 46

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)