Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tør man købe i USA på nettet?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at købe 10 t-shirts fra USA, da de er væsentligt billigere derovre. Men tør man nu også det?

Siden jeg vil købe dem på er denne:
http://www.collegegear.com/sf/stores/1337/g-West_Coast_Black.shtml

Jeg synes ikke den ser voldsomt professionel og troværdig ud, så jeg prøvede at sende dem en mail og høre om man kunne få varer sendt til danmark og om man kunne betale pr. efterkrav, og så fik jeg dette svar:

We do not offer cash on delivery. The cost to ship the items to Denmark is going to be 35.00. Please let me know if you still would like to
order the shirts. If so give us a call at 509-397-2770 and we will take care of it over the phone.

Er det normalt at man skal ordne det over telefonen, når man køber i USA og tager de egentlig VISA Dankort derovre? Er det så meningen at jeg skal give dem mit dankort nummer over telefonen og er det sikkert at gøre det?

Håber på at høre lidt erfaringer med at købe på nettet i USA.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 01:36

Hej,

Jeg har handlet meget på nettet i USA og er ikke blevet snyt en eneste gang. Sitet er måske ikke det pæneste men det ville jeg ikke tænke 2 minutter over, jeg ville bare købe der. 

100% sikkert kender de ikke Dankort da det er noget "meget Dansk". Men, 100% sikkert så kender de Visa!

Ring der over og bestil tvivler meget på at de snyder....

Held og lykke med det!

mvh

Peter

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 04:37

Hej Peter

Men hvorfor tror du de gerne vil ordne det over telefonen? Jeg ville da mene det er mere sikkert at betale direkte på deres side.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 06:14

Måske shoppen ikke kan indlægge fragten til Danmark - dertil kommer at deres webshop skal ikke er så forfærdelig at se på.

Gør du bare det.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:08

Hvis du handler med DELL (også i Danmark) betaler man også via telefonen, hvor de blot skal have oplyst navn, kortnummer, udløbsdato og controlcifre.

Der er jeg endnu ikke blevet snydt og så længe at din pinkode ikke er brugt hæfter banken for det hvis du bliver snydt.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 18:37

Hvis du er nervøs for at betale pr. telefon, kan du evt. spørge om bankoverførsel er en mulighed. Hvis dette er en mulig betalingsvej, ville jeg sige let's go for projektet og prøve det af.

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:40

Ved bankoverførsel har du INGEN sikkerhed hvis din beløbsmodtager ikke sender varen, med betalingskort har du mulighed for at gøre indsigelse i dit pengeinstitut.

Så ved valget mellem at overføre til en bankkonto, eller betale med kort via telefonen (kortnummer, udløbsdato, kontrolcifre (IKKE PINKODE!)) er du betydeligt bedre sikret.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:13

Hvis du køber som privatperson, skal du huske at der kommer told, moms og ekspeditionsgebyr til Postdanmark oven i. Dvs. først beregnes told af indkøbspris + fragt, dertil lægges 25 % moms, og endelig kommer der et ekspeditionsgebyr for fortoldning (vist nok 150 kr). Så det kan hurtigt blive noget dyrere end det ser ud til.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)