Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.htaccess har lagt min side ned?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahhh.... vil det sige at den htaccess fil jeg har overskrevet slet ikke findes før jeg opretter artikler og sider? Altså ikke er en standart fil?

Så vidt jeg kan forstå skal jeg oprette artikler sider forfra?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 23:35

BannerSalg.dk:

Så vidt jeg kan forstå skal jeg oprette artikler sider forfra?

Ikke nødvendigvis - du kan muligvis få add-on'et/plugin'et til at generere htaccess-filen igen. Se under Plugins i Wordpress Admin. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:38

En kammerat fandt en htaccess fil på nettet og lagde den op... Og det ser ud til at virke... Kunne ikke have gjort det uden jeres hjælp og forklaring... Mange tak til jer alle... love you guys :)

<IFMODULE mod_rewrite.c>

RewriteEngine On

RewriteBase /

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d

RewriteRule . /index.php [L]

</IFMODULE>

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 23:38
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 00:31

Hej William

Til en anden gang: Den slags kan nok klares ved at gå ind i wordpress indstillinger, Permalinks og så gen-gemme de indstillinger for urls du havde sat, så en .htaccess skabes (igen)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:56

Lidt tillægsinfo. Da .htaccess starter med et punktum kan man (i hvert fald på mac) ikke umiddelbart se filen i sine mapper (selvom den altså er der) og derfor ikke uploade den til webhotellet. Løsningen er, at arbejde med sin fil med f.eks. navnet htacces (dvs. uden punktum) på computeren, uploade den og omdøbde den via FTP til det rette navn.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)